Google heeft een pagina online gezet waaruit is op te maken dat de zoekgigant op 4 oktober de volgende generatie van zijn Pixel-telefoons zal aankondigen. Vorig jaar presenteerde Google de eerste Pixels op precies diezelfde datum. De pagina staat op de Made By Google-site, waar al Googles hardware te koop is. Gebruikers kunnen vooralsnog alleen een e-mailadres invullen om op de hoogte gehouden te worden. In de broncode is een verwijzing te vinden naar 'pixel-teaser', terwijl de slogan 'ask more from your phone' zichtbaar is. Het verschijnen van de site volgt kort na het verschijnen van een billboard in de Amerikaanse stad Boston, waarop dezelfde slogan en dezelfde datum te lezen zijn. Droid-Life publiceerde een foto van het reclamebord. Eerder gingen er geruchten dat de aankondiging op 5 oktober zou plaatsvinden. Er gaan al maanden geruchten over de volgende generatie Pixel-telefoons. De kleine variant met 5"-scherm zou van HTC zijn, terwijl LG de productie van de grote versie met 6"-scherm op zich neemt. Ze zouden beschikken over een drukgevoelige rand, net als de HTC U11. Daarnaast zou Google afscheid nemen van de 3,5mm-aansluiting, ten faveure van audio via usb-c.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Laat de Pixel 2 maar komen, ik heb er zin in !
Er waren voor mij een paar kandidaten ; iPhone X of 8, Nokia 8 of Pixel 2.
iPhone X valt af wegens ontwerp en experimentele indruk.
Nokia 8 valt vooralsnog af wegens teleurstellende camera (mss dat een software update nog wat doet).
Iphone 8 staat tot dusver op 1 in mijn lijstje maar wacht de Pixel dus nog even af.
Persoonlijk heb ik hoge verwachtingen hiervan; top camera, waterdicht, draadloos laden, stock Android, snelle updates direct van Google, kleinere bezels en mooi handzaam 5" formaat.
Er waren voor mij een paar kandidaten ; iPhone X of 8, Nokia 8 of Pixel 2.
iPhone X valt af wegens ontwerp en experimentele indruk.
Nokia 8 valt vooralsnog af wegens teleurstellende camera (mss dat een software update nog wat doet).
Iphone 8 staat tot dusver op 1 in mijn lijstje maar wacht de Pixel dus nog even af.
Persoonlijk heb ik hoge verwachtingen hiervan; top camera, waterdicht, draadloos laden, stock Android, snelle updates direct van Google, kleinere bezels en mooi handzaam 5" formaat.
Ik zal zelf hoogstwaarschijnlijk voor de Pixel 2 XL gaan.
Momenteel heb ik een 6P, maar het begint al weer een tijdje te jeuken voor een nieuwe telefoon
Ik verwacht zelf overigens geen spectaculaire vernieuwingen, behalve software (rond Assistant).
Waterdicht zou fijn zijn (is ondertussen ook wel standaard bij high-end?), maar draadloos laden verwacht ik niet. De behuizing is nog steeds van metaal, en het glazen gedeelte is juist kleiner geworden.
Momenteel heb ik een 6P, maar het begint al weer een tijdje te jeuken voor een nieuwe telefoon
Ik verwacht zelf overigens geen spectaculaire vernieuwingen, behalve software (rond Assistant).
Waterdicht zou fijn zijn (is ondertussen ook wel standaard bij high-end?), maar draadloos laden verwacht ik niet. De behuizing is nog steeds van metaal, en het glazen gedeelte is juist kleiner geworden.
Mooi allemaal, maar met die absurde prijzen voor de Google Pixels belooft dat niet veel goeds voor deze serie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Absurder dan Apple zal het wel niet worden denk ikCLB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:43:
Mooi allemaal, maar met die absurde prijzen voor de Google Pixels belooft dat niet veel goeds voor deze serie.
Iets genuanceerder; 'prijzen voor gebodene'Brabso schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:51:
Absurder dan Apple zal het wel niet worden denk ik
Die prijzen maakt me an sich niet heel veel uit, ik gebruik een smartphone dagelijks meer dan m'n laptopje ofzo. Maar dan wil ik wel een device met een 3,5mm-aansluiting of uitbreidbare opslag, liefst een goed werk-
end RGB-notificatieledje en nog een paar dingetjes. Zo'n geheugenkaartslot gaan we niet zien in de Pixels.
So not my cup of tea
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Release op 4 oktober. Als ik Google was zou ik nu wat "geluid" beginnen maken om potentiële iphone kopers nog af te snoepen. Hopelijk is minstens één van de 2 toestellen uitgerust met kleine bezels.
En als de prijs <750 euro blijft ben ik misschien wel in de markt.
En als de prijs <750 euro blijft ben ik misschien wel in de markt.
Ik ben benieuwd of deze pixel 2 wel in Nederland verkocht wordt.
Nokia 7Plus
Dat is inderdaad ook maar weer afwachten ...Toepus schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:11:
Ik ben benieuwd of deze pixel 2 wel in Nederland verkocht wordt.
Desnoods via andere kanalen bestellen, op zich niet zon groot probleem tenzij je deze i.c.m. abonnement wil bestellen.
http://www.droid-life.com...pixel-2-kinda-blue-price/CLB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:43:
https://www.phonearena.co...2-XL-price-design_id98220
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 19-09-2017 21:47 ]
als de geruchten waar zijn dan komt er vrijwel zeker een Pixel. ik was aan het twijfelen tussen de Pixel en de Nokia 8.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Als de prijs van de Pixel 2 64GB ongeveer in de range van de Nokia 8 komt te liggen, ben ik wel benieuwd hoe ze zich qua specs zullen verhouden.
Dat gaat nooit gebeuren en specs van beide devices zijn al bekend en nagenoeg gelijkLincor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:33:
Als de prijs van de Pixel 2 64GB ongeveer in de range van de Nokia 8 komt te liggen, ben ik wel benieuwd hoe ze zich qua specs zullen verhouden.
Prijs zal zich op 4 oktober wel uitwijzen gok ik zo.CLB schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]
Dat gaat nooit gebeuren en specs van beide devices zijn al bekend en nagenoeg gelijk
De specs die tot dusver zijn gelekt zijn inderdaad nagenoeg gelijk, maar ook nog niet bevestigd. Missen ook nog wat specs m.b.t. camera bijvoorbeeld, en daar ben ik toch ook wel benieuwd naar.
Ik verwacht persoonlijk veel van de Pixel, heb zo het idee, als het dit jaar niet lukt, dan hoeft het niet meer.
Stock android, mooi design, goede accu en camera voor een acceptabele prijs, meer vraag ik niet
Stock android, mooi design, goede accu en camera voor een acceptabele prijs, meer vraag ik niet
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Dat is ook wat ik wil, maar ik ben vooral bang voor de "acceptabele prijs". Wellicht dat Google nu voor een wat mildere prijs kiest, aangezien de vorige Pixel-serie nou niet echt warm werd ontvangen, maar ik vrees van niet.Darks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:01:
Ik verwacht persoonlijk veel van de Pixel, heb zo het idee, als het dit jaar niet lukt, dan hoeft het niet meer.
Als de $ 650 / $ 750 prijs klopt, dan kan dit vreemd genoeg al acceptabel zijn anno 2017, maar dan moet het totaalpakket ook wel echt op elk vlak in orde zijn. Als het design niet aanslaat, of de camera of accu tegenvalt dan vergeet het al maar. Ofwel zien ze hun Pixels nog steeds meer als een 'experiment' en wil men Samsung niet voor het hoofd stoten...
Ook nog even hart vasthouden wat de EUR prijzen gaan zijn.. 4 oktober dan maar
Dat betekent dat het minimaal 650 / 750 euro zal zijn. Als ik 750 euro moet betalen voor het topmodel, dan vind ik dat met het oog op de concurrentie weinig aantrekkelijk. De nieuwe Pixel zou wmb aantrekkelijk zijn als de prijs rond die van de OnePlus 5 of Nokia 8 zou vallen.Darks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:23:
Als de $ 650 / $ 750 prijs klopt, dan kan dit vreemd genoeg al acceptabel zijn anno 2017, maar dan moet het totaalpakket ook wel echt op elk vlak in orde zijn. Als het design niet aanslaat, of de camera of accu tegenvalt dan vergeet het al maar. Ofwel zien ze hun Pixels nog steeds meer als een 'experiment' en wil men Samsung niet voor het hoofd stoten...
Maargoed, we zullen zien.
Wat denken jullie, zal de pixel 2 er uit gaan zien als de pixel 1 net als iPhone jaren heeft gedaan met de 6 t/m de 8 ?
Zoals het er nu naar uitziet is de Pixel 2 hetzelfde qua uiterlijk als vorig jaar en krijgt de pixel 2 xl kleinere bezels a la de S8, maar dan zonder de overflow van het scherm aan de zijkanten.Brabso schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:59:
Wat denken jullie, zal de pixel 2 er uit gaan zien als de pixel 1 net als iPhone jaren heeft gedaan met de 6 t/m de 8 ?
Daar ben ik ook bang voor eigenlijk, we zullen het wel zien woensdag volgende week. De grotere wordt dan weer snel te groot ben ik bang net als de LG V30acst schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:28:
[...]
Zoals het er nu naar uitziet is de Pixel 2 hetzelfde qua uiterlijk als vorig jaar en krijgt de pixel 2 xl kleinere bezels a la de S8, maar dan zonder de overflow van het scherm aan de zijkanten.
Al in je handen gehad!?Brabso schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:40:
De grotere wordt dan weer snel te groot ben ik bang net als de LG V30
Die grote wordt ongeveer hetzelfde formaat als de iPhone X en de S8. Dus net iets groter dan de Pixel en de Iphones 6, 6s, 7, 8 (als referentie). Scherm blijft (waarschijnlijk, want het blijven altijd geruchten) 5.5 inch.Brabso schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:40:
[...]
Daar ben ik ook bang voor eigenlijk, we zullen het wel zien woensdag volgende week. De grotere wordt dan weer snel te groot ben ik bang net als de LG V30
[ Voor 19% gewijzigd door acst op 27-09-2017 18:02 ]
Het blijven indd geruchten maar aangezien de xl versie wordt gemaakt door LG ga ik van een 6” scherm uit en qua mode dus de LG V30. Deze heb ik niet in mn handen gehad maar als ik de afmetingen zo aflees is deze bij a net zo groot als de iPhone plus waar ik nu ook mee zit te tikken. Ik wil juist zo graag wat kleiner... en de gewone 2 lijkt net als de pixel 1 te worden. Zoals gezegd het blijven geruchten maar toch leuk om over te speculeren 😝
nieuws: 'Google Pixel 2-telefoons krijgen e-sim naast regulier simkaartslot'
Het worden dus waarschijnlijk dual sim toestellen, maar de kans is aanwezig dat het niet gaat werken in Nederland, omdat we geen e-sims ondersteunen.
Het worden dus waarschijnlijk dual sim toestellen, maar de kans is aanwezig dat het niet gaat werken in Nederland, omdat we geen e-sims ondersteunen.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het echt dual sim wordt, maar dat je de keuze krijgt om óf e-sim óf een normale sim te gebruiken.
Ze kunnen nog niet compleet over naar e-sim aangezien niet alle providers het ondersteunen, dus het zal waarschijnlijk een soort overgangsperiode zijn.
Ze kunnen nog niet compleet over naar e-sim aangezien niet alle providers het ondersteunen, dus het zal waarschijnlijk een soort overgangsperiode zijn.
Hier een twitter feed met wat "facts" van iemand die met een Pixel 2 gespeeld zou hebben.
"New feature that listens to music all the time so if there's a song playing in the bg it will put the artist and title on your lockscreen"
Hopelijk kan dat uit want altijd de mic open hebben staan (van iets waar ik bewust van ben
) is echt een grote no no... " (ja, google assistant spraak activatie staat bij mij ook altijd uit
)
Verder is de Pixel 2 XL een kanshebber voor mijn nieuwe mobiel. 6 inch scherm, stock android, stereo speakers(!). Nog even wachten tot 4 okt
"New feature that listens to music all the time so if there's a song playing in the bg it will put the artist and title on your lockscreen"
Hopelijk kan dat uit want altijd de mic open hebben staan (van iets waar ik bewust van ben
Verder is de Pixel 2 XL een kanshebber voor mijn nieuwe mobiel. 6 inch scherm, stock android, stereo speakers(!). Nog even wachten tot 4 okt
Verwijderd
Ik vond dit ook wel interessant, geen idee in hoeverre het klopt natuurlijk maar het is toch wel leuk kijkvoer 
YouTube: Google Ultra Pixel - New Pixel 2 Smartphone LEAKED.
YouTube: Google Ultra Pixel - New Pixel 2 Smartphone LEAKED.
Is al debunked
morgen de grote dag
Ik kijk er in ieder geval naar uit.

Ik kijk er in ieder geval naar uit.
[ Voor 54% gewijzigd door Kees_frl op 03-10-2017 15:53 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
18.00 NL tijd
De bedenkingen over Google even vergeten, puur voor de batterij zou het ook niet grappig zijn. Of achtergronddata.bitshady schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:45:
Hopelijk kan dat uit want altijd de mic open hebben staan (van iets waar ik bewust van ben) is echt een grote no no... " (ja, google assistant spraak activatie staat bij mij ook altijd uit
)
Maar het lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk.
Google Pixel 2:

Google Pixel 2 XL:

Vind ze beide niet sprankelend en kleurstelling van die XL, hmm zo in eerste instantie niet helemaal mijn ding.

Google Pixel 2 XL:

Vind ze beide niet sprankelend en kleurstelling van die XL, hmm zo in eerste instantie niet helemaal mijn ding.
volgens the verge (https://www.theverge.com/...new-pixel-2-schedule-2017) kan de live stream bekenen worden op googles youtube kanaal. daarnaast zal in ieder geval the verge een live blog bijhoudenJodev schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:51:
Is de presentatie ook ergens online te bekijken?
Hier kan je live kijken straks om 18:00 (NL tijd)
YouTube: October 4th - Google Event
YouTube: October 4th - Google Event
Mm dat valt toch wel wat tegen, ik had meer een LG V30 gehoopt.CLB schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:01:
Google Pixel 2 XL:
[afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toch een grapje gemaakt over het feit dt ze niet genoeg Pixels kunnen produceren. Ben benieuwend of we de Pixel 2 wel gaan zien in Nederland
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Als je even een beetje naar boven scrolt staat het er al

Russian Blue Neji
Kate Bush
ook benieuwd maar denk het niet. Alles draait om die assistent, die ondersteunt nog niet NL. Maar oke, wie weet.FrankGuthrie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:16:
Toch een grapje gemaakt over het feit dt ze niet genoeg Pixels kunnen produceren. Ben benieuwend of we de Pixel 2 wel gaan zien in Nederland
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Wat een lelijke toestellen zeg.... Had toch ergens gehoopt dat de leaks niet echt waren. Ben benieuwd wat de hardware/camera doet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
behalve de hogere resolutie en minder grote bezelsjip_86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:
We houden geen features achter voor de grote variant. Mooi steekje naar Apple
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2017 19:06 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Belachelijk, wat slecht. En waarom die rare gekleurde aan/uit knop dat maakt die witte XL en blauwe 2 zo erg lelijk.....
En echt jammer dat ze niet meer bezelless zijn gegaan, dat snap ik dus echt niet.
Of ja ik snap het wel, ze hebben niet de know-how of het was te duur om in te kopen.
LG maar die grotere dus die lijkt n beetje op de v30.
Die kleinere komt van HTC en die hebben zelf niet eens een bezelless op de markt.
En echt jammer dat ze niet meer bezelless zijn gegaan, dat snap ik dus echt niet.
Of ja ik snap het wel, ze hebben niet de know-how of het was te duur om in te kopen.
LG maar die grotere dus die lijkt n beetje op de v30.
Die kleinere komt van HTC en die hebben zelf niet eens een bezelless op de markt.
[ Voor 35% gewijzigd door LockeJohn op 04-10-2017 19:07 ]
Ja, maar als Android fan moet ik toch zeggen dat de iPhone er beter uitziet...Ze kunnen zoveel steken als ze willen, het gaat om verkoop aantallen en beschikbaarheid. Apple doet dat 1000000x beter.jip_86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ze moeten echt zelf hardware gaan maken zonder partners, dan kunnnen ze mooi spul bouwen. Ik vind de software perfect maar de hardware moet beter.
De camera is wel erg goed tho, als de prijs oke is haal ik misschien toch n Pixel 2.
Maar die moet dan echt 400 zijn dan
De camera is wel erg goed tho, als de prijs oke is haal ik misschien toch n Pixel 2.
dan heb je het hopelijk over de iphone x? die ziet er idd beter uit dan deze telefoon.. echter de s8 en note van samsung vindt ik weer vele male mooier dan biede telefoons.FrankGuthrie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:07:
[...]
Ja, maar als Android fan moet ik toch zeggen dat de iPhone er beter uitziet...Ze kunnen zoveel steken als ze willen, het gaat om verkoop aantallen en beschikbaarheid. Apple doet dat 1000000x beter.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als de iPhone X een vingerafdrukscanner nou gewoon op de achterkant had.
En die rare notch weg werkt. Dan is die echt perfect neem ik de software op de koop toe
En die rare notch weg werkt. Dan is die echt perfect neem ik de software op de koop toe
Die steek van vorig jaar zeker, waar ze aangeven dat zij wel een headphone jack hebben. En raad eens, een jaar later een Pixel 2 zonder headphone jack maar met dongle.jip_86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:

Heeft Google hier wel een goede oplossing voor? Goede draadloze oortjes?
Dit soort hardware denk ik:Fuwor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:12:
[...]
Die steek van vorig jaar zeker, waar ze aangeven dat zij wel een headphone jack hebben. En raad eens, een jaar later een Pixel 2 zonder headphone jack maar met dongle.![]()
Heeft Google hier wel een goede oplossing voor? Goede draadloze oortjes?
nieuws: Bose kondigt voor Google Assistant geoptimaliseerde QC35 II-koptelefo...
De naam kwam me bekend voor.. nu weet ik waarom:
Google Play: Office Lens
mag dit wel?
Google Play: Office Lens
mag dit wel?
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2017 19:15 ]
400LockeJohn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:08:
Ze moeten echt zelf hardware gaan maken zonder partners, dan kunnnen ze mooi spul bouwen. Ik vind de software perfect maar de hardware moet beter.

Nee, ook de iPhone 8 vind ik er beter uitzien. De S8 daarintegen is een goeie concurrent voor de iPhone.spartacusNLD schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:09:
[...]
dan heb je het hopelijk over de iphone x? die ziet er idd beter uit dan deze telefoon.. echter de s8 en note van samsung vindt ik weer vele male mooier dan biede telefoons.
Russian Blue Neji
Kate Bush
RIP Nederland
yup, mega jammer. Wachten op NL taal ondersteuning
[ Voor 5% gewijzigd door Kees_frl op 04-10-2017 19:29 ]
Kan je eenvoudig in Duitsland bestellen denken jullie? Hoe ging dat met de Pixel 1?
Snelste vingerafdruk scanner, nou wil dat nog wel zien tegen een Oneplus....
Russian Blue Neji
Kate Bush
niet in de google store volgens mij.RutgerFR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:30:
Kan je eenvoudig in Duitsland bestellen denken jullie? Hoe ging dat met de Pixel 1?
Weet iemand of de Pixel 2 (XL) 4k60fps kan opnemen? Is mij niet duidelijk geworden.
Google Store is kansloos zonder Duits creditcard en adres. Maar, vorig jaar waren ze in de UK ook bij bepaalde telecomboeren te koop.
Rear Camera VideoBlacKstaR- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:31:
Weet iemand of de Pixel 2 (XL) 4k60fps kan opnemen? Is mij niet duidelijk geworden.
1080p @ 30fps, 60fps, 120fps
720p @ 30fps, 60fps, 240fps
4K @ 30fps
credit card lijkt geen probleem. Adres wel.chengbondkwok schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
Google Store is kansloos zonder Duits creditcard en adres. Maar, vorig jaar waren ze in de UK ook bij bepaalde telecomboeren te koop.
Vind het eigenlijk wel een beetje aandoenlijk die steekjes naar Apple. Net in het pixel2 videootje ook weer.jip_86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:
Verder valt het wat tegen die xl2. Camera klinkt fantastisch maar verder niets revolutionairs.
Thx, valt een beetje tegen.Kid_Stevie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
Rear Camera Video
1080p @ 30fps, 60fps, 120fps
720p @ 30fps, 60fps, 240fps
4K @ 30fps
Werden in Duitsland gewoon unlocked bij tMobile stores verkocht dacht ik.chengbondkwok schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
https://9to5google.com/20...nes-assistant-headphones/
Dat zijn ze al compensatie voor de 3.5mm jack, Google pixel buds. 159 dollar.
Dat zijn ze al compensatie voor de 3.5mm jack, Google pixel buds. 159 dollar.

[ Voor 30% gewijzigd door jip_86 op 04-10-2017 19:38 ]
Pixel 2 XL Z/W 64GB besteld, CC geaccepteerd, mijn gebruikelijke doorstuurservice als adres opgegeven.
Mooi ding, maar niet bijzonder. Was op design na erg verknocht aan mijn eerste Pixel, ben benieuwd of dat voor deze ook geldt. Hoewel ik deze wel mooier vind, hoe dan ook, geduld hebben maar.
Mooi ding, maar niet bijzonder. Was op design na erg verknocht aan mijn eerste Pixel, ben benieuwd of dat voor deze ook geldt. Hoewel ik deze wel mooier vind, hoe dan ook, geduld hebben maar.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
En daarvoor de 3.5mm jack weg laten om je min of meer naar die bluetooth zooi te dwingen. Kansloos. Hoop dat dit ding hard gaat falen.
Waar besteld als ik vragen mag?FirePuma142 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:40:
Pixel 2 XL Z/W 64GB besteld, CC geaccepteerd, mijn gebruikelijke doorstuurservice als adres opgegeven.
Google Store Duitsland. Verzending op 27-11, dus het is wel een soort van Sinterklaascadeau.
Teleurstellend. Het product misschien nog niet zo, maar wel voor die prijs.
Kan je bij Samsung of LG veel betere zaken doen.
tsja dat hangt er denk ik vanaf wat je echt belangrijk vindt in een telefoon.Darks schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:43:
Teleurstellend. Het product misschien nog niet zo, maar wel voor die prijs.
Verwijderd
Viel het niemand op dat er op die 'familie' foto een telefoon stond die groter leek dan de pixel 2 xl met een hoesje er om, net achter de pixel 2 xl?
topFirePuma142 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:40:
Dat was een XL met een hoesje volgens mij. Zodat de kleuren matchen met kleuren van de andere producten omdat de XL in twee kleuren komt.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:46:
Viel het niemand op dat er op die 'familie' foto een telefoon stond die groter leek dan de pixel 2 xl met een hoesje er om, net achter de pixel 2 xl?
Verwijderd
Dat had ook gekund, vond het een beetje bijzondere opstelling.BlacKstaR- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Dat was een XL met een hoesje volgens mij. Zodat de kleuren matchen met kleuren van de andere producten omdat de XL in twee kleuren komt.
Wel weer heel stom dat deze weer in zo weinig landen uit komt, ik zou hem zo bestellen maar heb geen doorstuur adres en hier gaat hij niet uitkomen. Dan maar op zoek naar een andere leuke telefoon met een mooie stock rom oid.
heb er echt enorm naar uitgekeken, maar voor bijna 1000,- gaat dit em niet worden. dan liever voor eenzelfde bedrag de LG V30
Welke doorstuurservice gebruik jij? Zit er naar te googlen maar vind het allemaal niet betrouwbaar overkomen....FirePuma142 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:40:
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Geen mini, home automation doe ik met de concurrent van Amazon, dat is wat fijner zelf ontwikkelen.
Huifkar. Goede ervaring mee._David_ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:52:
[...]
Welke doorstuurservice gebruik jij? Zit er naar te googlen maar vind het allemaal niet betrouwbaar overkomen....
Wooops, dubbelpost.

[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 04-10-2017 19:54 ]
Ik wil gewoon een opvolger voor mijn 6p, maar 799 voor het kleine model en dan ook nog uit het buitenland vind ik te gortig.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Idem, maar dan de 5X. Ik wil gewoon stock android kunnen draaien zonder te modden...
Voordeel overigens van de slechte verkrijgbaarheid in NL is de waardevastheid, heb mijn 128GB Pixel na ongeveer een jaar voor €70 minder verkocht dan ik er voor betaald had. Maar goed, dat is wel een beetje een sigaar uit eigen doos met dit prijsniveau.
Dank je voor de infoFirePuma142 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:53:
[...]
Huifkar. Goede ervaring mee.
Wooops, dubbelpost.
Misschien domme vraag, maar waarom niet uit Amerika met soort gelijk systeem?FirePuma142 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:53:
[...]
Huifkar. Goede ervaring mee.
Wooops, dubbelpost.
Verwijderd
Lijkt me vooral de hogere kosten + garantie. Wanneer hij nu gerepareerd moet worden zul je hem door moeten sturen naar het land waar je hem hebt gekocht, Duitsland is dan toch makkelijker dan de VS.Kees_frl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:02:
[...]
Misschien domme vraag, maar waarom niet uit Amerika met soort gelijk systeem?
Het is niet het mooiste design, maar front facing stereo speakers, stock android en blijkbaar geweldige camera geven voor mij de doorslag.
Voor de mensen die hem bestellen in de specs staat e-sim. Dus, het kan zijn dat het toestel gewoon niet wordt ondersteund in Nederland als je hem vanuit Duitsland besteld.
http://www.androidauthori...-pixel-2-xl-specs-803169/
Daar staat bij 'to be confirmed', bovendien zou hij volgens geruchten ook een gewone sim hebben.BlacKstaR- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:07:
Voor de mensen die hem bestellen in de specs staat e-sim. Dus, het kan zijn dat het toestel gewoon niet wordt ondersteund in Nederland als je hem vanuit Duitsland besteld.
De bezels van de XL vallen me wel een beetje tegen, had gehoopt op Galaxy S8-achtige bezels.
Pixel 2 XL: 6.0 inches (~76.4% screen-to-body ratio)
S8+: 6.2 inches (~84.0% screen-to-body ratio)
Je krijgt er wel stereo speakers voor terug, dat is ook wat waard.
[ Voor 22% gewijzigd door Cinner op 04-10-2017 20:13 ]
Ik zou eerst zekerheid willen hebben, want misschien is dat de reden waarom hij tot nu toe alleen in 6 landen officieel beschikbaar is.Cinner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:11:
[...]
Daar staat bij 'to be confirmed', bovendien zou hij volgens geruchten ook een gewone sim hebben.
Verzending op 27 november. Laat ik dan net jarig zijn.
De komende dagen wat "stille hints" laten vallen bij mijn vrouw
De komende dagen wat "stille hints" laten vallen bij mijn vrouw
Verwijderd
Er staat nu bij verzending in december 2017, eerste batch dan nu al uitverkocht? (z/w xl gaat dit dan over)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 20:18 ]
Zit gewoon een normaal simslot in, geen issue.BlacKstaR- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:14:
[...]
Ik zou eerst zekerheid willen hebben, want misschien is dat de reden waarom hij tot nu toe alleen in 6 landen officieel beschikbaar is.
Wat een absurde prijs voor hetgeen geboden wordt. Denkt Google nu serieus dat het ze Apple zijn. Het enige verschil is dat Apple het afgelopen jaar 45,5% van de Amerikaanse markt in handen had, Samsung 29,5% en Google met hun Pixel 0,7%
Natuurlijk hebben de scherpe prijs en unieke functies bijgedragen aan de mijlpaal van 0,7%....
Natuurlijk hebben de scherpe prijs en unieke functies bijgedragen aan de mijlpaal van 0,7%....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Huidige Pixel / toekomstige Pixel 2 gebruikers; wordt inmiddels de Nederlandse taal al volledig door het OS ondersteund, zoals in Google Assistant?
Zo niet dan valt hiermee toch een enorm verkoopargument af voor ons Hollanders en Belgen?
Zo niet dan valt hiermee toch een enorm verkoopargument af voor ons Hollanders en Belgen?
Dit topic is gesloten.