Toon posts:

Nieuwe videokaart Acer Predator G3620

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Even een vraagje:

Ik heb de volgende PC en vraag me in eerste instantie af of het mogelijk is en ten tweede of het
raadzaam is met deze pc, om 'm te upgraden met een nieuwe videokaart (bijv de gtx1060)
Of dat een nieuwe pc logischer is, als ik de nieuwste games op hoogste settings wil kunnen spelen.

Intel Core i7-3770, Intel B75

pricewatch: Acer Aspire Predator G3620 (DT.SJPEH.039)

Alvast bedankt!
Chris

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! ?

Daarbij; wat noem jij "hoogste settings" want bij gebrek aan een monitor, vraag ik me sowieso een beetje af welke resolutie je games speelt.

Ben ook bang dat de voeding niet meer voldoet; als je de PC even openschroeft (want dat moet toch als je wel een nieuwe GPU los zou kopen), weet je meteen welke voeding erin zit, welk wattage en welke kabels er aanwezig zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nee inderdaad wat dat betreft: het wordt sowieso geen 4k en ik speel op een schermresolutie van 1920 x 1080. En de voeding is 500W.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:33

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:55:
Nee inderdaad wat dat betreft: het wordt sowieso geen 4k en ik speel op een schermresolutie van 1920 x 1080. En de voeding is 500W.
Welke aansluitingen heeft die voeding aan boord? Met name de PCIe 6-pin en 8-pin kabels zijn van belang.

Ik neem even aan dat je de pricewatch uitvoering hebt, dus met HD8760 met de aanname dat daar 1x 6-pin in moet/zit.

Voor 1080p gaming op hoge instellingen heb je aan een GTX1060/RX480/RX580 ruim voldoende op de korte termijn, uitzonderingen daargelaten zoals PUBG. Je CPU is in principe geen beperkende factor in de hedendaagse games.

Let wel, de aannames hierboven gaan uit van een kaart die een 6-pin aansluiting heeft en dat je PC geen BIOS whitelist heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door nelizmastr op 14-09-2017 15:52 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:05
Mocht het mogelijk zijn fysiek, kun je het gewoon doen. Een i7 3770(k) is volgens mij wel snel genoeg voor zo'n upgrade. Heb zelf ook die cpu, maar dan nog met een r9 290x.

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik:
http://www.game-debate.co...adeon%20HD%208760%20(OEM)

Ik moet er dus op letten dat de kaart 6-pins is?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:33

nelizmastr

Goed wies kapot

Indien je voeding alleen één 6-pin aansluiting heeft wel. Adapters zijn brandveroorzakers.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora

Move VB-> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Begin eens met op te zoeken wat je hebt en wat je zelf kunt vinden. Als je dat gedaan hebt ben je misschien klaar voor een topic (op de juiste plek). Nu nog niet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.