Partijen componenten gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:34
Voor het afstellen van soldeerprocessen heb ik vaak en veel componenten nodig. Het type/waarde/soort/merk is niet van belang, alleen de behuizing.
Het gaat om een reeks componenten, meeste SMD zoals QFP (44p en 100p), PLCC (28p) en DIL ic's (14 of 16p). Enige 'eis' is dat de component aansluitingen ook soldeerbaar zijn (als je ze te lang in een vochtige/warme omgeving bewaart, dan 'pakken' ze geen soldeertin meer).
Al vanalles gezocht, maar het goedkoopste component is al snel meer dan €1,- en dan kan ik er niet aan uitgeven, daarbij is het ook een redelijk vaak terugkerende klus en lopen de kosten dus al snel op als er genuine RS/Farnell/Mouser componenten gebruikt moeten worden. Dummycomponenten (zonder silicium erin) zijn helemaal onbetaalbaar, waarschijnlijk omdat de aantallen erg klein zijn. Ook Aliexpress is nogal aan de prijs, daar kan ik weliswaar voor 70ct/stuk terecht maar moet je maar afwachten wat je krijgt, kromme pennen was geen uitzondering....

Dus, op zoek naar restpartijen/overschotten/obsolete componenten. Wie redt me uit de brand?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:40

SA007

Moderator Tweaking
Dit is een vraag&aanbod advertentie, niet voor op het forum.

Dit topic is gesloten.