Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onderzoekers maken volledige kaart met waterhoeveelheden on

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Onderzoekers maken volledige kaart met waterhoeveelheden onder maanop...
Zo begrijpen ze nog niet de geobserveerde fluctuaties in de waterconcentraties die zich op bepaalde delen van de maan gedurende een 'maandag' voordoen.
Deze zin moest ik een paar keer lezen voordat ik begreep wat er staat. Het lijkt een te letterlijke vertaling vanuit het Engels ("They do not yet understand ..."). Misschien is dit beter:
"Gedurende een 'maandag' treden er fluctuaties op in de waterconcentraties op bepaalde delen van de maan. De onderzoekers begrijpen nog niet waarom."

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:19

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:31:
nieuws: Onderzoekers maken volledige kaart met waterhoeveelheden onder maanop...

[...]

Deze zin moest ik een paar keer lezen voordat ik begreep wat er staat. Het lijkt een te letterlijke vertaling vanuit het Engels ("They do not yet understand ..."). Misschien is dit beter:
"Gedurende een 'maandag' treden er fluctuaties op in de waterconcentraties op bepaalde delen van de maan. De onderzoekers begrijpen nog niet waarom."
Ja ik twijfelde al over maandag, want waarom niet dindag, woensdag, etc :P

Fair enough, ik pas even aan.