Leesmodus geeft andere tekst

Pagina: 1
Acties:

• Sleip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Dames, heren,

nieuws: Toezichthouder onderzoekt kosten van meenemen telefoonnummer

Bij dit artikel geeft de leesmodus een andere tekst weer dan bedoeld. Ik vermoed dat we in de leesmodus de aantekeningen van de redacteur lezen.

Vrgr, Hans

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik denk dat dat de comments zijn onder het artikel ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 06:58
@Sleip De leesmodus in Firefox bedoel je? Ik zie inderdaad dat bij sommige artikelen het artikel zelf dan ontbreekt. Het zijn niet de aantekeningen, maar de reacties van gebruikers die onder het artikel staan, zoals @temp00 aangeeft.

Een vreemd probleem wel, ik geef het door aan onze devvers :)

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:00
Geen problemen met Safari op iOS 10.3.3.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit topic kan dan wel over de schutting. :)

Geachte Redactie => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Sleip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hé, we zijn verplaatst! Prima hoor, goed te zien dat Tweakers reacties als de mijne oppikt.

In mijn oorspronkelijke bericht ging ik ervan uit dat dit iets redactioneels was, maar het wordt nu technischer. Laat ik dan wel aangeven dat dit nieuwsbericht het eerste was waarbij de leesmodus zich gedroeg zoals aangegeven. De leesmodus gebruik ik bij alle artikelen die ik bij Tweakers lees, dat vergemakkelijkt de voorleesfunctie op de iPad namelijk.

Vandaag getest safari in iOS 10.3.3 en macOS Sierra 10.12.6.
Pagina: 1