Apple Music omzetten naar mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 880 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nummer uit Apple Music op mijn mp3-speler zetten. Echter de nummers zijn met DRM encrypted. Is er een tool of mogelijkheid om Apple Music om te zetten naar .mp3? NB ik ben me bewust van eventuele legale risico's.

De vraag heb ik in het Engels via zoekmachines beantwoord proberen te krijgen, maar dan krijg je als resultaat vaak het omzetten van iTunes(en ik heb het over Apple Music) of een bedrijf met een dure app die de resultatenlijst spamt met dezelfde software onder verschillende namen.

Apple Music heb ik op iPad, iPhone en Android mobiele telefoon.

Iemand enig idee of het mogelijk is muziek uit Apple Music om te zetten in .mp3?

Alle reacties

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Het omzeilen van DRM is niet legaal, dus dit gaat je niet op een legale manier lukken.

Lees ook: Het algemeen beleid #verbodenhacken

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ypho schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:08:
Het omzeilen van DRM is niet legaal, dus dit gaat je niet op een legale manier lukken.

Lees ook: Het algemeen beleid #verbodenhacken
Is het omzeilen van DRM voor thuisgebruik wel illegaal? Ik zou zeggen van niet. Verspreiden dan natuurlijk wel.

Na snel zoeken heb ik hier een bron gevonden waarin staat dat volgens de wetgeving het omzeilen van DRM niet per se illegaal is. Is wel een ietwat oude bron, maar veel meer kon ik er niet even snel over vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Stoelpoot op 14-09-2017 12:16 ]

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:33
Apple Music heeft DRM zodat muziek alleen kan worden afgespeeld met actief abonnement.

Dit omzeilen druist daarom in tegen de voorwaarden van Apple.

Zal Apple er achter komen als je dit doet? Waarschijnlijk niet zolang je het niet gaat uploaden. Zullen ze stappen ondernemen zodra je wel upload, geen idee. Maar ik acht de kans dat je legaal bezig bent vrij klein.

[ Voor 63% gewijzigd door Fornoo op 14-09-2017 12:20 ]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Stoelpoot schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:12:
[...]

Is het omzeilen van DRM voor thuisgebruik wel illegaal? Ik zou zeggen van niet. Verspreiden dan natuurlijk wel.
Nu je het zegt.... Thuiskopie maken is volgens mij inderdaad niet illegaal, maar beveiliging omzeilen voor zover ik weet wel illegaal. Hier een stuk over kopieerbeveiliging van DVDs: https://blog.iusmentis.co...digitaliseren-auteurswet/

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Fornoo schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:16:
Apple Music heeft DRM zodat muziek alleen kan worden afgespeeld met actief abonnement.

Dit omzeilen druist daarom in tegen de voorwaarden van Apple.
Ik denk dat TS het heeft over Apple's muziek-app. Het abonnement wat jij aanhaalt gaat over de muziekdienst die lijkt op Spotify.

Ik denk dat we even moeten wachten op wat extra info van de TS of we het goed begrijpen.

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:33
Hij zegt: "Ik wil een nummer uit Apple Music op mijn mp3-speler zetten".

Dit kan ik op dit moment maar op ÊÊn manier interpreteren. Hij maakt gebruik van Apple Music en dat is het abonnement.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals Ypho al aangaf; het bespreken van het omzeilen van een beveiliging is hier niet toegestaan. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | åŽ‡å¤šį”°ãƒ’ã‚ĢãƒĢ \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.