Momenteel gebruik ik (nog) frames voor een bepaald deel van mijn site: *snip* niet relevant, spam
Gewoon via de standaard frameset methode:
Deze methode heeft een aantal nadelen:
* Bookmarken werk niet lekker
* Niet .HTML5 compliant
* De emulator kan niet full-screen worden gezet.
De screenshots links hebben allemaal een vaste breedte van 256px. Nu wil ik graag een .HTML5 oplossing en ben aan het stoeien geweest mer iframes. Deze zijn wel .HTML5, maar de emulator kan niet fullscreen draaien en daarnaast blijft het bookmark probleem.
Ik ben ook met kolommen (col-xs,col-lg, etc...) bezig geweest, maar hiermee kon ik het formaat van het menu niet vastzetten.
Hoe kan ik dit netjes in .HTML5 oplossen met behoudt van lay-out & functionaliteit?
Gewoon via de standaard frameset methode:
code:
1
2
3
4
| <frameset cols="275,*"> <frame src="Menu.html" name="menu" title="menu" marginwidth="0" noresize> <frame src="MSX.html" name="game" title="game" marginwidth="0"> </frameset> |
Deze methode heeft een aantal nadelen:
* Bookmarken werk niet lekker
* Niet .HTML5 compliant
* De emulator kan niet full-screen worden gezet.
De screenshots links hebben allemaal een vaste breedte van 256px. Nu wil ik graag een .HTML5 oplossing en ben aan het stoeien geweest mer iframes. Deze zijn wel .HTML5, maar de emulator kan niet fullscreen draaien en daarnaast blijft het bookmark probleem.
Ik ben ook met kolommen (col-xs,col-lg, etc...) bezig geweest, maar hiermee kon ik het formaat van het menu niet vastzetten.
Hoe kan ik dit netjes in .HTML5 oplossen met behoudt van lay-out & functionaliteit?
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 14-09-2017 11:02 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939