oposing forces

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48
ben oposing forces maar gaan spelen omdat bluestrike ook zo leuk was, maar nou ben ik aan het eind van het spel (denk ik) en kom ik een groot groen beest tegen. Ik schiet hem op de groene plek op zijn zijkant (volgens mijn broer zijn ogen) en dan begint ie te brullen en dan verschijnt er een klein monstertje dat ik van kant maak. Dit gaat zo oneindig lang achter elkaar door, al zeker 20 keer gedaan, maar dat grote beest wil maar nie kapot!! Is dit wel de juiste methode?????

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb zowel Half-Life als Opposing Forces zonder tips of walkthrough uitgespeeld, maar ik moet je bekennen dat ik dat beest aan het einde van OF met een beschrijving erbij heb moeten killen. Ik kwam er echt niet uit en vond er op die manier geen ruk meer aan. Niet dood te krijgen :P Maar het is al lang geleden, dus uit m'n hoofd weet ik niet meer hoe het moet. Zoek maar een walkthrough, want je zit bij het einde :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

schiet met die 2 wapens aan de zijkant in zijn beide ogen. Daarna gaat er iets open, schiet alles wat je hebt in die groene bal ofzo die je ziet, doe dit een x aantal keer en hij gaat dood.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 13:48 schreef marsian het volgende:
ben oposing forces maar gaan spelen omdat bluestrike ook zo leuk was, maar nou ben ik aan het eind van het spel (denk ik) en kom ik een groot groen beest tegen. Ik schiet hem op de groene plek op zijn zijkant (volgens mijn broer zijn ogen) en dan begint ie te brullen en dan verschijnt er een klein monstertje dat ik van kant maak. Dit gaat zo oneindig lang achter elkaar door, al zeker 20 keer gedaan, maar dat grote beest wil maar nie kapot!! Is dit wel de juiste methode?????
je moet ook in de buik schieten nadat je het kleinere monster heb afgemaakt... 4 á 5 keer moet dan voldoende zijn

• marsian
nadat het kleine monster is afgemaakt?? dan is dat gat in zijn buik al weer dicht!!!

• marsian
ok, helemaal gelukt!! Maar begrijp ik het nu goed en laten ze de hoofdrol speler zo gaan, of laten ze hem in een andere dimensie??

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56
die gast wordt gewoon neergeflikkerd in een lege ruimte(zwarte kubus :P )
maarre ik vin die eindes wel bruuuuut slecht van HL

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

idd echt een klote einde in HL.

krijg je een keuze yes or no. en bij beide loopt ut gewoon af.

nah, maar de rest van ut spel is wel geinig. beetje kort dat wel.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• marsian
Op maandag 09 juli 2001 17:36 schreef Hennie-M het volgende:
die gast wordt gewoon neergeflikkerd in een lege ruimte(zwarte kubus :P )
maarre ik vin die eindes wel bruuuuut slecht van HL
nie eg bepaald een happy ending!!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Niet slecht...
Een open einde is het..
Vervolg komt vast nog wel..
Pagina: 1