Creative SB audio PCI 128 + stuur = werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Zie titel,

Ik heb een Creative SoundBlaster audio PCI 128 en een stuur ( logitech wingman formula GP ).

Als ik het stuur wil gebruiken, moet windows hem zien, maar er zit geen software bij, dus moet ik gewoon "logitch wingman" uit het lijstje selecteren.

Dan kijkt ie of het stuur verbonden is, het stuur zit aangesloten, en hij zegt dat dat niet zo is.

De i/o setting van de game port is 0200-0207

Volgens de site van logitech moet dat ook zo staan.

Het stuur doet het wel. ( bij een maat deed ie het wel. )

Hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast Bedankt voor de hulp.

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ben eerst een met drivers downloaden voor je stuurtje en kijk dan nog eens.
Lees ook de readme die bij installatie hoort af en toe hebben die stuurtjes wel afwijkende wensen qua installatie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:56
mijn thrustmaster stuurtje werkt prima op de sb128...

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 14:14 schreef Smurff het volgende:
ben eerst een met drivers downloaden voor je stuurtje en kijk dan nog eens.
Lees ook de readme die bij installatie hoort af en toe hebben die stuurtjes wel afwijkende wensen qua installatie
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen software voor me stuur vinden op de logitech site en/of downlad.com :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

OS?! Zeker op een AMD-systeem?! ...en als ik het bergrijp gewoon over een Game-port?? Ik had er ook last van. Geluidskaartje in een andere slot geplurd en hij werkt 8-)

Geen drivers vinden?! Moet je maar hiero kijken...
http://www.logitech.com/cf/support/gamelist.cfm?50,59

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 14:54 schreef HLAdmin het volgende:
OS?! Zeker op een AMD-systeem?! ...en als ik het bergrijp gewoon over een Game-port?? Ik had er ook last van. Geluidskaartje in een andere slot geplurd en hij werkt 8-)

Geen drivers vinden?! Moet je maar hiero kijken...
http://www.logitech.com/cf/support/gamelist.cfm?50,59
Het is een celeron op windows Me

met w2k/98 zelfde probleem b.t.w

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 15:19 schreef Smurff het volgende:
http://www.logitech.com/cf/support/wingmanfiles_wme.cfm

zoeken is ook een vak
dat spul heb ik gedownd en geinstalled, niks, geluidskaart in ander slot gepleurd, nog eens, niks.....

• Smurff
  • Niet online
heb je die andere updates ook gedownload ?

stond ook iets over serial port bla bla ..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik zal het nog eens proberen.

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

owke, dit probleem ken ik, alleen met een ander geluidskaartje. Ik weet niet of het ook het geval is bij jou, maar je kan het in ieder geval proberen. Bij mij was er een driver voor de gameportjoystick, van die geluidskaart zelf, ik d8 dat dat bij Soundblaster ook het geval was. Wat je nu moet doen, is de driver van de gameport veranderen naar een Microsoft Gameport Jostick, en dan moet ie het als het goed is wel doen. Ik kwam door dit probleem nooit door de installatie van mijn stuurtje heen. Na het installeren van de Microsoft driver deed ie het wel. Probeer dit eens, als het niet werkt, laat me het dan ff weten, dan zoek ik nog ff verder voor je.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Hij staat nu op Microsoft Gameport Jostick, ik zal het nog eens proberen.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Nope, werkt nog niet. :(

Pagina: 1