Wat is een goede Beamer???

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
hallo,

Ik ben op zoek naar een beamer en nou vraag ik me af of jullie een goede weten. er zijn wel een paar dingen die er op moeten zitten.
- 1024x768
- in een koffer vervoerbaar dus niet te zwaar
- mag niet te veel lawaai maken
- behoorlijk grote lichtsterkte

daar moet ie een beetje aan voldoen. Hij mag tussen de f15.000,- en f20.000,- kosten

bij voorbaat dank

Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Kijk hier eens:

http://www.pcstuff.philip...adcrumb=null&Section=null

Ik heb met mijn stage gewerkt met een philips XGA beamer en ik vond het beeld erg goed. Helaas weet ik verder niets van deze projector.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

hmzz eerst wil ie weten wat voor Monitoren wij tweakers hebben..en nu wil ie een hele beamer :)

ja die dingen zijn zwaar leuk enzo :) dat wel! maargoed...gezien die prijs wil jem niet voor games... klein advies loop naar een zaak waar ze ze verkopen! ik durf te wedden dat ze je daar niet oplichten enzo...

Bij ons op school gebruiken ze goede beamers! weet niet welk merk enzo maar volgens mij zijn het geen super duure dingen! maar toch erg goed! op mn ex-school hadden ze een redelijk goedkope! die toch nog op 19meter een goede lichtopbrengst had (al was t beeld wel minder scherp) die koste rond de 3000,- maar gezien jou prijs moet er wel veel meer uit te halen zijn!
Ik denk niet dat je erg veel van tweakers als hier zult te horen krijgen! want zeg nou zelf.. welke gek heeft er nou een beamer op zijn kamer?? (ok tis stoer... als je geld teveel hebt :) )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• joho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 22:16

joho

Zeker stoer, zou d'r wel eentje in de huis(kamer)bioscoop willen.
Full screen (de hele muur) filmpje kijken.

Kijken op afstand 3.5x beelddiagonaal...
mooi niet, lekker full er midden in.

Maar ze zijn zo ^$&% duur :'(
www.beamer.nl (tja, je verzint het niet)
heeft een hoop info.

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 22:13

Movinghead

ing.

Pak een Sanyo beamer die heeft een goede lichtopbrengst.

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 21:14

lytjepole

Schier?

datum?

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• Invincible
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-06 13:52

Invincible

Wat denk je zelf???

We hebben op de zaak er eentje van toshiba en die neem ik zo nu en dan wel eens mee naar huis om eens te gamen of een DVD'tje te kijken. Hij is prima en je kan er alles op aansluiten. Hij kostte 2 jaar terug Nlg. 15.000,-- dus dat moet wel binnen je budget vallen. Het type moet ik maandag even kijken.

Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kijk eens naar de topicstart datum??? En hij heeft het over guldens, ik vermoed dat hij ondertussen wel voorzien is, na 2 jaar :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op mijn werk heb ik een 3M beamer gekocht. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

En hij kost LANG geen 15000 gulden.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op zaterdag 08 juni 2002 22:23 schreef Gomez12 het volgende:
Kijk eens naar de topicstart datum??? En hij heeft het over guldens, ik vermoed dat hij ondertussen wel voorzien is, na 2 jaar :)
Whehehe jah :D |:(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op zaterdag 08 juni 2002 22:07 schreef Movinghead het volgende:
Pak een Sanyo beamer die heeft een goede lichtopbrengst.
Movinghead you |:(

;)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
hey je kunt gewoon edit knop gebruiken hoor ipv 3 posten achter elkaar te zetten.

dikzak

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op zaterdag 08 juni 2002 23:03 schreef Chello200 het volgende:
hey je kunt gewoon edit knop gebruiken hoor ipv 3 posten achter elkaar te zetten.
Zijn 3 verschillende reacties hoor.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ja, en hier de mijne: kijk in het vervolg ff uit je doppen voor je in een thread van twee jaar oud reageert! :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.