een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Verwijderd
Kijk hier eens:
http://www.pcstuff.philip...adcrumb=null&Section=null
Ik heb met mijn stage gewerkt met een philips XGA beamer en ik vond het beeld erg goed. Helaas weet ik verder niets van deze projector.
http://www.pcstuff.philip...adcrumb=null&Section=null
Ik heb met mijn stage gewerkt met een philips XGA beamer en ik vond het beeld erg goed. Helaas weet ik verder niets van deze projector.
hmzz eerst wil ie weten wat voor Monitoren wij tweakers hebben..en nu wil ie een hele beamer 
ja die dingen zijn zwaar leuk enzo
dat wel! maargoed...gezien die prijs wil jem niet voor games... klein advies loop naar een zaak waar ze ze verkopen! ik durf te wedden dat ze je daar niet oplichten enzo...
Bij ons op school gebruiken ze goede beamers! weet niet welk merk enzo maar volgens mij zijn het geen super duure dingen! maar toch erg goed! op mn ex-school hadden ze een redelijk goedkope! die toch nog op 19meter een goede lichtopbrengst had (al was t beeld wel minder scherp) die koste rond de 3000,- maar gezien jou prijs moet er wel veel meer uit te halen zijn!
Ik denk niet dat je erg veel van tweakers als hier zult te horen krijgen! want zeg nou zelf.. welke gek heeft er nou een beamer op zijn kamer?? (ok tis stoer... als je geld teveel hebt
)
ja die dingen zijn zwaar leuk enzo
Bij ons op school gebruiken ze goede beamers! weet niet welk merk enzo maar volgens mij zijn het geen super duure dingen! maar toch erg goed! op mn ex-school hadden ze een redelijk goedkope! die toch nog op 19meter een goede lichtopbrengst had (al was t beeld wel minder scherp) die koste rond de 3000,- maar gezien jou prijs moet er wel veel meer uit te halen zijn!
Ik denk niet dat je erg veel van tweakers als hier zult te horen krijgen! want zeg nou zelf.. welke gek heeft er nou een beamer op zijn kamer?? (ok tis stoer... als je geld teveel hebt
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Zeker stoer, zou d'r wel eentje in de huis(kamer)bioscoop willen.
Full screen (de hele muur) filmpje kijken.
Kijken op afstand 3.5x beelddiagonaal...
mooi niet, lekker full er midden in.
Maar ze zijn zo ^$&% duur
www.beamer.nl (tja, je verzint het niet)
heeft een hoop info.
Full screen (de hele muur) filmpje kijken.
Kijken op afstand 3.5x beelddiagonaal...
mooi niet, lekker full er midden in.
Maar ze zijn zo ^$&% duur
www.beamer.nl (tja, je verzint het niet)
heeft een hoop info.
Pak een Sanyo beamer die heeft een goede lichtopbrengst.
datum?
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
We hebben op de zaak er eentje van toshiba en die neem ik zo nu en dan wel eens mee naar huis om eens te gamen of een DVD'tje te kijken. Hij is prima en je kan er alles op aansluiten. Hij kostte 2 jaar terug Nlg. 15.000,-- dus dat moet wel binnen je budget vallen. Het type moet ik maandag even kijken.
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Kijk eens naar de topicstart datum??? En hij heeft het over guldens, ik vermoed dat hij ondertussen wel voorzien is, na 2 jaar
Op mijn werk heb ik een 3M beamer gekocht. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
En hij kost LANG geen 15000 gulden.
En hij kost LANG geen 15000 gulden.
Whehehe jahOp zaterdag 08 juni 2002 22:23 schreef Gomez12 het volgende:
Kijk eens naar de topicstart datum??? En hij heeft het over guldens, ik vermoed dat hij ondertussen wel voorzien is, na 2 jaar
hey je kunt gewoon edit knop gebruiken hoor ipv 3 posten achter elkaar te zetten.
dikzak
Zijn 3 verschillende reacties hoor.Op zaterdag 08 juni 2002 23:03 schreef Chello200 het volgende:
hey je kunt gewoon edit knop gebruiken hoor ipv 3 posten achter elkaar te zetten.
ja, en hier de mijne: kijk in het vervolg ff uit je doppen voor je in een thread van twee jaar oud reageert!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()