Per ongeluk partitie verwijderd van een externe schijf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sieftu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-07-2022
Hallo,

Ik was van plan Windows te installeren op een Macbook Air. Ik wou een back-up maken met time-machine maar de schijf die ik gebruikte had al drie partities. Een van de drie was leeg dus ik selecteerde die partitie. De laptop gaf aan dat ik die moest wissen dus ik liet dat doen. Vervolgens kan ik de schijf niet meer vinden op mijn Windows computer behalve in apparaatbeheer en als hij aan de Macbook hangt krijg ik de melding dat de schijf niet te lezen is omdat hij niet is geïnitialiseerd. De andere twee partities bevatten nog wel bestanden.

Het gaat om deze schijf: https://tweakers.net/pric...20as-320gb/specificaties/

Normaal ben ik hartstikke voorzichtig met dit soort dingen maar vandaag klikte ik iets te snel door |:( . Kan ik de gegevens nog herstellen zodat ik daarna de schijf kan formatteren?

Groeten Sieftu

Beste antwoord (via Sieftu op 14-09-2017 20:25)

Alle reacties

• Sieftu
Mijn schijf wordt niet gevonden door dat programma. Ik heb geprobeerd het stuurprogramma te herinstalleren maar dat hielp niet.

• Sieftu
Gelukkig heb ik net de belangrijke gegevens die op de schijf stonden terug gevonden. Ik heb de schijf geformatteerd en hij werkt weer zoals het hoort. Toch nog bedankt voor de hulp.