Toon posts:

Geen beeld na bewerking in Premiere 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Oke mijn probleem:
Ik heb een sony mini-dv cam., een sitecom firewire kaart en premiere 6.0.
Het capturen gaat perfect, de cam wordt dus ook herkend en is goed bedienbaar... :)

MAAR als ik de gecapturde filpmje weer importeer in een new project krijg ik in dezelfde project geen beeld... dan moet ik eerst een nieuw project openen en daarin importeren. Dan heb ik wel beeld gelukkig, MAAR als ik er ook maar iets aan verander is er geen beeld meer maar wel geluid. Dus ik kan geen transitions of andere effecten gebruiken en ook niet knippen enz.

Als ik het helemaal niet heb bewerkt kan ik het in premiere wel een preview zien, maar als ik het exporteer als een movie krijg ik alleen maar geluid.... :(

WAT IS ER AAN DE HAND? :?

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
bij exporteren moet je zowieso aanvinken of je beeld of geluid of beide wilt...
verder weetik niet hoe ervaren je met adobe bent? (renderen?)

Verwijderd

Topicstarter
Hey Nikao... hier is Turk uit M1e!! Je weet dat we hele kwartiel hiermee bezig zijn geweest... dus dat renderen en aanvinken wist ik al... MAAR HEY BEDANKT (GOD :) )!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Ik heb precies hetzelfde probleem!!! En ook ik heb een Sony DCR PC 100 in combinatie met Adobe Premiere 6 en Sitecom firewire kaart. Heeft iemand enig idee inmiddels waar het aan kan liggen.
Alvast bedankt!!!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Euuh Vandenhende... volgens mij is het antwoord in de tweede post in deze thread al gegeven...

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
eeeuh, nee.
Dat was niet het correcte antwoord. Zo debiel ben ik nou ook weer niet. Als het zo gemakkelijk was! *D
Nee ik kom er maar niet achter. Het heeft bij mij namelijk eerst wel gewerkt, maar nu niet meer. Volgens mij werkte ik toen nog met win2000 (nu met XP). Maar ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt. Dus nog ideeen????? Ik hoor het graag want ik kan zo niet verder!!! Alvast bedankt!
Pagina: 1