Ik heb mijn moederbord vast geschroef maar er is 1 schroef die niet helemaal vast op het moederbord zit is dit een probleem?
Deze waren geleverd bij de kastRaznov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:56:
Als het gaat om de schroefjes welke van het moederbord naar de kast toe gaan: nee.
Maar zonder exact te weten waarbij de schroeven geleverd werden (mb of kast) en waar ze geplaatst zijn is het lastig om een antwoord te geven.
Zit er wel een standoff onder
I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.
even een foto graag , voor de zekerheid.
Heb je wel de bijgeleverde afstandsbusjes gebruikt?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ja deze heb ik gebruiktBooberella schreef op donderdag 14 september 2017 @ 02:03:
Heb je wel de bijgeleverde afstandsbusjes gebruikt?
Heb je wel het goede schroefje gebruikt? Je hebt namelijk twee soorten die je in een moederbord stand-off kunt schroeven.
Nummer 1 is met klein schroefdraad (M3) welke ook gebruikt wordt om SSD's mee vast te schroeven. Nummer 2 is met wat grover schroefdraad (#6-32).
Kijk even goed in de handleiding van je case welke je nodig hebt.
Nummer 1 is met klein schroefdraad (M3) welke ook gebruikt wordt om SSD's mee vast te schroeven. Nummer 2 is met wat grover schroefdraad (#6-32).
Kijk even goed in de handleiding van je case welke je nodig hebt.
Dat je 1 standoff niet vast schroeft is niet het einde van de wereld, waar men zich meer zorgen om maakt is dat je standoffs op plekken heb geplaatst waar je geen gaatje in het moederbord hebt. Dan gaat hij kortsluiting maken.
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Ligt er verder ook erg aan welke schroef het is. Als het 1 rond de CPU inclusief zware koeler is, dan zou het mij toch niet lekker zitten als het moederbord niet goed vast zit.
Si vis pacem, para bellum
Pagina: 1