Internet Explorer 11 Address bar and seperate Search bar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:23
Sinds de updates van deze week heb ik in Internet Explorer 11 opeens achter de address bar ook nog een aparte search bar staan. :S

Het rare is dat een zoekopdracht in de address bar gewoon werkt en die search bar is dus volslagen overbodig.

Hebben meer mensen dit al ontdekt en vooral heeft iemand de oplossing om die overbodige search bar weg te krijgen?

Voorheen had ik achter de address bar ook mijn tabs staan en die nemen nu dus extra hoogte in.

Af en toe krijg ik echt de indruk dat MS IE systematisch aan het vernaggelen is om zo mensen te pushen naar Edge over te stappen. Maar Edge vind ik niet fijn werken. Al was het alleen al omdat je als je je favorieten balk wilt pinnen deze niet links maar rechts gepind wordt. En er zijn nog wel meer dingen. Knoppen die weer ergens anders zitten, rechtermuisknop op een plaatje of stukje geselecteerde tekst geeft ook andere opties in het menu dan in IE. En nou net die ik handig vind hebben ze weggelaten.

Beste antwoord (via Frappuccino op 14-09-2017 05:32)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:45

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Rechtermuisknop op de taakbalk en de optie: "tabbladen weergeven op een afzonderlijke rij" uitvinken. :)

PSN-id: Chrasher

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Rechtermuisknop op de taakbalk en de optie: "tabbladen weergeven op een afzonderlijke rij" uitvinken. :)

• Frappuccino
Je bent de held van de dag. _/-\o_

Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. 8)7

Mag een slotje op.

[ Voor 20% gewijzigd door Frappuccino op 13-09-2017 19:21 ]

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het is wel elke keer raak bij een nieuwe IE versie. Je moet regelmatig allerlei settings weer langslopen. :/

• Frappuccino
Je hebt gelijk.

De Close unused folders in History and Favorites stond ook weer gedisabled. :-\