Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil voornamelijk foto's bewerken, video bewerken en media kijken op locaties zoals hotel e.d.
Wat is je budget?
tot 1500,00
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Gaat mee op vakantie, fotolocaties e.d. een paar keer per jaar, maar wel intensief dan.
Ben al in bezit van mooie en fijne Samsonite rugzak/tas voor 17 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gebruik hem zeker weer voor de komende 6 jaar gezien het beperkte gebruik. 17 inch is een must voor mij.
Ik kom zelf op deze twee modellen uit:
MSI GP72M 7REX-687NL LEOPARD PRO
HP PAVILION 17-AB273ND
Deze vanwege snelle processor, SSD en 1 TB HD.
Belangrijk is de degelijkheid en betrouwbaarheid.
Heb/had een ASUS N75SF maar deze is inmiddels te traag voor mijn doeleinden maar is weer bruikbaar voor mijn zoon.
Uiteraard zijn andere suggesties welkom maar ik ben persoonlijk klaar met Dell. Wat ik gelezen heb maar niet tegenkom is laptop met een resolutie van 2560x1400 (?) Dit zou ook een optie kunnen zijn...
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Ik wil voornamelijk foto's bewerken, video bewerken en media kijken op locaties zoals hotel e.d.
Wat is je budget?
tot 1500,00
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Gaat mee op vakantie, fotolocaties e.d. een paar keer per jaar, maar wel intensief dan.
Ben al in bezit van mooie en fijne Samsonite rugzak/tas voor 17 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gebruik hem zeker weer voor de komende 6 jaar gezien het beperkte gebruik. 17 inch is een must voor mij.
Ik kom zelf op deze twee modellen uit:
MSI GP72M 7REX-687NL LEOPARD PRO
HP PAVILION 17-AB273ND
Deze vanwege snelle processor, SSD en 1 TB HD.
Belangrijk is de degelijkheid en betrouwbaarheid.
Heb/had een ASUS N75SF maar deze is inmiddels te traag voor mijn doeleinden maar is weer bruikbaar voor mijn zoon.
Uiteraard zijn andere suggesties welkom maar ik ben persoonlijk klaar met Dell. Wat ik gelezen heb maar niet tegenkom is laptop met een resolutie van 2560x1400 (?) Dit zou ook een optie kunnen zijn...
Bij voorbaat dank voor uw hulp.