[iPhone 8] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qNTC3Mwsh84GSjO87U8vYx9o/full.jpg
De iPhone 8 en 8 plus zijn de opvolgers van de iPhone 7 en 7 plus, die Apple op 12 september tegelijk met de iPhone X heeft onthuld.

De telefoon verschillen qua uiterlijk weinig van hun voorgangers, maar zijn wel voorzien van een sterke glazen achterkant. In tegenstelling tot de iPhone X hebben de iPhone 8 en 8 plus nog steeds een homeknop met Touch ID en een lcd-display.

Topic nog in aanbouw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 17:44 ]

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:28
Ik wil upgraden van mijn iPhone 5 (16gb) naar een nieuwe iPhone. Ik ben niet echt een intensieve gebruiker. Denken jullie dat het verstandig is de 8 (met 64gb) te nemen of toch de 7 (32gb). Is de 8 het prijsverschil van zo'n 200 euro waard?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:30
Japsuh schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:28:
Ik wil upgraden van mijn iPhone 5 (16gb) naar een nieuwe iPhone. Ik ben niet echt een intensieve gebruiker. Denken jullie dat het verstandig is de 8 (met 64gb) te nemen of toch de 7 (32gb). Is de 8 het prijsverschil van zo'n 200 euro waard?
Voor die €200 krijg je wel Fast Charging, Wireless Charging, TrueTone Display, snellere processor en meer Camera-features. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je beter een 7 kopen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik verzoek van de TS dicht.

Mocht iemand anders een topic over de iPhone 8 willen maken en onderhouden, neem dan even contact op met een van de moderators :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2017 18:46 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.