Voodoo2 in Win2K geeft Zwart/Wit desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 504
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 15:37
Vriend van me heeft een voodoo2 onder windows2000 en ik heb de voodoo2_NT5_ICD.exe drivers geinstalleerd. Als ik dat ding opstart wordt het beeld zwart/wit zodra je in windows komt.

Is het die voodoo2?

HELP !

504

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
zou best die voodoo2 kunnen zijn.

Zelf heb ik dat ook gehad, maar alleen nadat quake3 was vastgelopen en ik nog met veel moeite het programma weg heb kunnen drukken om maar in windows 2000 te blijven. In 2000 aangekomen zit ik in een soort zwart-wit mode.

Oplossing voor mij was herstarten, maar bij jouw is het dus wel de voodoo2 met verkeerde drivers denk ik

3kwp pvoutput

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Je moet je drivers hier vandaan halen
(ze werken bij mij wel :))http://seldzar.dhs.org/

die gast heeft goeie drijvers :)

Ridge

www.tradealliance.nl

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou zeggen, sluit je monitor even direct op de videokaart aan. Ik kreeg een keer zwart-wit omdat mijn kable niet helemaal lekker aangesloten was ( pinnetje omgebogen meende ik )

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:22

MaxxMark

HT is Tof!

Pinnetje zou idd heel goed kunnen! hebbik ook wel es gehad!
eerst heel groen beeld! een paar jaar later haddik t nog es en kreeg ik mooi blauw! ik vinnut eignelijk wel vaag om wit te krijgen! meestal komt t toch op de primeare kleuren aan.. ik gok dat t niet aan die kabel licht (ik kan het evengoed heel erg fout hebben :) )

Maargoed....

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• 504
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 15:37
Ok, als het dus die drivers zijn, dan wil ik alles wat met die drivers te maken heeft deleten. Als ik die voodoo2 uninstall dan haalt hij niet alle oude restjes weg, geloof ik. Hoe kan ik echt alle sporen van die drivers wegkrijgen?

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)

Pagina: 1