Beste tweakers,
voordat ik tot aanschaf van een PV installatie overga leek het mij wel handig toe om de meer deskundige tweakers op dit gebied nog even hun licht te laten schijnen over de binnengekregen offerte.
Situatie: schuin dak van een garage, hellingshoek tussen de 45 & 60 graden op het ZZW.
Geoffreerde installatie:
- 11 Phono Solar Mono Full Black perc. 290WP, € 1.959,10
- Solax omvormer, X1 Boost 3.0 - 2x MPP, incl Wifi kit € 595,-
- S: Flex montagemateriaal (dus geen haken), € 385,-
- aansluiting in de meterkast (AC kabel, aardlekautomaat, zekering, aansluitmateriaal), montage, € 105,-
- montage: € 538,-
- hardware tbv monitoring: € 35,50
Dan nog de BTW er overheen en dan kom je in totaal op € 4378,-
De PV installatie heeft een Wattpiekvermogen van 3.190 WP
Een tweede offerte van een lokaal bedrijf komt ook nog binnen maar dit bedrijf kwam ter plaatse kijken en heeft diverse mogelijkheden met ons doorgenomen, wel zo prettig.
Ik ben benieuwd & alvast bedankt.
voordat ik tot aanschaf van een PV installatie overga leek het mij wel handig toe om de meer deskundige tweakers op dit gebied nog even hun licht te laten schijnen over de binnengekregen offerte.
Situatie: schuin dak van een garage, hellingshoek tussen de 45 & 60 graden op het ZZW.
Geoffreerde installatie:
- 11 Phono Solar Mono Full Black perc. 290WP, € 1.959,10
- Solax omvormer, X1 Boost 3.0 - 2x MPP, incl Wifi kit € 595,-
- S: Flex montagemateriaal (dus geen haken), € 385,-
- aansluiting in de meterkast (AC kabel, aardlekautomaat, zekering, aansluitmateriaal), montage, € 105,-
- montage: € 538,-
- hardware tbv monitoring: € 35,50
Dan nog de BTW er overheen en dan kom je in totaal op € 4378,-
De PV installatie heeft een Wattpiekvermogen van 3.190 WP
Een tweede offerte van een lokaal bedrijf komt ook nog binnen maar dit bedrijf kwam ter plaatse kijken en heeft diverse mogelijkheden met ons doorgenomen, wel zo prettig.
Ik ben benieuwd & alvast bedankt.
computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.