Toon posts:

SQLEXPRESS server error 233

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een probleem met het inloggen op mijn SQL Express server (via Microsoft SQL Server Management Studio).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/85839b8d63026fcbe9aa166d24330552.png

Alvast bedankt voor de hulp!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40

nelizmastr

Goed wies kapot

I reject your reality and substitute my own

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

draait sqlserver wel?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
De informatie die je geeft is wel heel summier zonder je complete configuratie te kennen. (SSMS op dezelfde machine of remote ?) Meestal dit een melding van een verkeerde configuratie of niet werkende service, maar dat is "koffiedik kijken" zonder alle informatie

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Dit lijkt mij een remote connection en standaard staan die uitgeschakeld.
Maar inderdaad te weinig informatie om doelgericht te kunnen antwoorden.

Helaas.. 9 van de 10 keer is dit nieuw volk op Tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://www.adformatie.nl/sites/default/files/styles/detail-photo/public/nieuws/tweakers2.JPG?itok=po0JyGp8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit zou thuishoren bij de buren van Serversoftware en Windows Servers aangezien het over SQL server gaat ipv over je OS. Maar we kunnen er weinig mee zo met alleen 'dumpen van een plaatje'. Dat komt zelfs wat beledigend over: je lijkt niet eens de moeite gedaan te hebben om de tekst over te typen om op Google etc naar te zoeken, anders had je de tekst ook wel gecopypaste naar het forum ;)

Het algemeen beleid #topicplaatsen ken je vast.

Ik zal het topic dan ook niet verplaatsen maar het topic hier sluiten. Open gerust een nieuw topic in SWS - maar duid het dan wel even aan als 'vraag-topic' en geef cf. de dan gestelde vragen aan wat je zelf hebt geprobeerd om het op te lossen / waar je dan vastloopt. Dan pas kunnen we effectief meedenken :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2017 20:50 . Reden: Ugh, en dan de URL van 'mijn eigen' forum verkeerd uit het hoofd typen 8)7 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.