Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitcoin artikel

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
nieuws: Directeur JPMorgan vindt bitcoin frauduleus betaalmiddel en voorspelt...

Ik vind de laatste paragraaf, over ICO's, erg verwarrend en eerlijk gezegd niet ter zake doende in de context van JPMorgan.

Het artikel gaat voor een groot gedeelte over Bitcoin (oftewel BTC) terwijl ICO's kunnen worden gefinancierd met (vaak) meerdere cryptocurrencies alsmede dat een ICO niets waard hoeft te zijn.

Beetje alsof je een "technologie van 10 jaar oud" wil vergelijken met iets wat opnieuw het wiel uitvindt; in de basis is het crypto/blockchain based maar het grote verschil is het bewezen/verwachte vertrouwen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:19

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Op zich heb je wel een punt voor wat betreft de relevantie, maar die alinea staat ook niet voor niets helemaal onderaan. Had hem ook kunnen weglaten. Ik heb die hooguit toegevoegd om wat meer context te verschaffen, zodat duidelijk is dat de weerstand is tegen cryptocurrencies en gerelateerde zaken breder is, al gaat het inderdaad niet over precies hetzelfde.