Vroeger een jaar of 10 / 12 jaar terug heb ik een spel gehad en dat spel was geweldig maar dit spel ben ik door een verhuizing kwijt geraakt en de laatste dagen kan ik me dat spel niet meer uit mijn hoofd krijgen en hoop via deze topic eindelijk het spel te vinden
Het gaat om het spel: Wie Is Het.
dit spel is een CD rom speel uit +- 2000 heeft een gele hoes
voor kinderen
Het spel gaat er om dat je met behulp van het orginele board in het spel misdaden moet oplossen zoals iemand die iets gestolen heeft of iemand die iets gedaan had. je kan met een popetje door een dorpje naar verschillende plekken in het dorp om mensen te ondervragen en door die aanwijzingen vind je de ''dader''
ik heb echt overal gezocht van torn site's tot 2e hands winkels online winkels etc. dus wie weet waar ik deze kan vinden / kopen of zou deze wel willen verkopen aan mij.
met vriendelijke groet,
Rico580
Het gaat om het spel: Wie Is Het.
dit spel is een CD rom speel uit +- 2000 heeft een gele hoes
voor kinderen
Het spel gaat er om dat je met behulp van het orginele board in het spel misdaden moet oplossen zoals iemand die iets gestolen heeft of iemand die iets gedaan had. je kan met een popetje door een dorpje naar verschillende plekken in het dorp om mensen te ondervragen en door die aanwijzingen vind je de ''dader''
ik heb echt overal gezocht van torn site's tot 2e hands winkels online winkels etc. dus wie weet waar ik deze kan vinden / kopen of zou deze wel willen verkopen aan mij.
met vriendelijke groet,
Rico580