Frontpagemoderatie grafische error

Pagina: 1
Acties:

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48
Hoioi,

Ik hoop dat dit het goede subforum is. Ik zit regelmatig met twee browsers open(ultra wide 1440p, Google Chrome), links speelt een (youtube) filmpje af in dit geval en rechts browse ik er vrolijk op los. Zo ook op Tweakers, en soms draag ik dan mijn moderatiesteentje bij op de frontpage.
Maar nu kwam ik dit tegen, het moderatie menutje komt nu dus niet helemaal in beeld. De browser is in dit geval zo'n 1196pixels breed.

Niet schokkend maar misschien dat het op andere out of the box devices wel een issue kan zijn, dus bij deze.

Tweakers out of bounds

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34

InFamous

excommunicado

Ben je toevallig ingezoomd?

Formerly known as Ragdoll

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23
Dit heeft niks te maken met ingezoomd zijn, als je browser window niet breed genoeg is, dan valt het gewoon buiten beeld.

The devil is in the details.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:41:
[...]

Dit heeft niks te maken met ingezoomd zijn, als je browser window niet breed genoeg is, dan valt het gewoon buiten beeld.
Quatsch. Als ik mijn window pak-em-beet 800px breed maak, komt het menuutje netjes verder naar links te staan, en niet buiten beeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23
TommyboyNL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:42:
[...]

Quatsch. Als ik mijn window pak-em-beet 800px breed maak, komt het menuutje netjes verder naar links te staan, en niet buiten beeld.
Pardon :? Zet je scherm op 1000px breed, doe het trackermenu open en vrijwel al die menuutjes vallen buiten beeld. Niks quatsch.

En in plaats van te roepen dat iets onzin is, terwijl het niet zo is, zal ik een oplossing aandragen: met JavaScripts kan je checken of er überhaupt genoeg ruimte is, en zo niet, dan kan je het menu naar links laten gaan in plaats van naar rechts.

The devil is in the details.

• Cogency
Nope, frontpage staat op 100%.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:45:
[...]

Pardon :? Zet je scherm op 1000px breed, doe het trackermenu open en vrijwel al die menuutjes vallen buiten beeld. Niks quatsch.
Aaaah, ik had de tracker dicht staan. Excuus.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er staat mij iets bij dat dit al bekend was en zou opgelost gaan worden (er is een ticket iig van). Even zoeken...

Eentje gevonden:
moderatie op de telefoon en zou gefixed moeten zijn. Dit gaat echter specifiek over mobiel. Welke grade krijg je met je huidige weergave voorgeschoteld? Volledige desktop, of een van de mobiele?

[ Voor 51% gewijzigd door Hero of Time op 13-09-2017 08:12 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier een fix voor gemaakt; volgende week online :)

Intentionally left blank

• Cogency
Hero of Time schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:05:
Er staat mij iets bij dat dit al bekend was en zou opgelost gaan worden (er is een ticket iig van). Even zoeken...

Eentje gevonden:
moderatie op de telefoon en zou gefixed moeten zijn. Dit gaat echter specifiek over mobiel. Welke grade krijg je met je huidige weergave voorgeschoteld? Volledige desktop, of een van de mobiele?
Volledig desktop.

@crisp top! :)
Pagina: 1