Ik weet het echt ff niet meer..
Okay, drome 8.5 zondag 15:00.. had hd van iemand anders erin om te testen (want was misschien kapot) ide, power cable aansluiten, testen nope doet niks.. stuk.. okay loskoppelen, kabels weer op z'n plek.. bios goed zetten -> reboot..
hmm, geen beeld.. alles eruit gehad en er weer in gedaan... eindelijk.. beeld..
boot naar win2k.. krijg onderin dus die blokjes balk te zien.. als die vol is (laden) dan flitst er kort wat gekleurde spikkels door me beeld heen en af en toe een dunne gele lijn in het midden van me scherm, en dan reboot me pc weer opnieuw.. de hele tijd..
Dingen geprobeerd maar maakte niets uit:
- Andere videokaart (ook AGP)
- Ander geheugen
- Minimale cfg: mainboard + cpu + 1dimm + 1 hd + vga (agp) + keyb + muis
- Proc op orginele snelheid (300MHz)
- BIOS Reset
Dingen die ik nog kan proberen:
- PCI videokaart
- andere proc (zit nu in: celly Slot A(?) 300A@450MHz)
Wat me ook opvalt is..
Als ik mijn eigen AGP kaart (gf2, 3 mndn oud) erin heb zitten dan duurt het bijna 2 seconden voordat een bios scherm helemaal gedisplayed is.. je ziet echt de lijnen gewoon worden getekend enz..
doe ik een andere agp kaart erin (tnt2, 8 mndn oud) gaat het al IETS sneller.. ik heb dus het id dat misschien m'n agp bus of system bus naar de computerhemel is.. OF me proc..
Mijn vraag dus: Heeft iemand enig id wat er aan de hand is met mijn systeem, hoe dat veroorzaakt zou kunnen zijn (door die kapotte hd?) en wat ik nu het beste kan proberen..
alvast bedankt..
ow syscfg:
Abit BH6
Celeron 300A@450MHz (2 jr oud)
128MB PC100 DIMM (2x64MB)
Leadtek Winfast GF2 mx64
Okay, drome 8.5 zondag 15:00.. had hd van iemand anders erin om te testen (want was misschien kapot) ide, power cable aansluiten, testen nope doet niks.. stuk.. okay loskoppelen, kabels weer op z'n plek.. bios goed zetten -> reboot..
hmm, geen beeld.. alles eruit gehad en er weer in gedaan... eindelijk.. beeld..
boot naar win2k.. krijg onderin dus die blokjes balk te zien.. als die vol is (laden) dan flitst er kort wat gekleurde spikkels door me beeld heen en af en toe een dunne gele lijn in het midden van me scherm, en dan reboot me pc weer opnieuw.. de hele tijd..
Dingen geprobeerd maar maakte niets uit:
- Andere videokaart (ook AGP)
- Ander geheugen
- Minimale cfg: mainboard + cpu + 1dimm + 1 hd + vga (agp) + keyb + muis
- Proc op orginele snelheid (300MHz)
- BIOS Reset
Dingen die ik nog kan proberen:
- PCI videokaart
- andere proc (zit nu in: celly Slot A(?) 300A@450MHz)
Wat me ook opvalt is..
Als ik mijn eigen AGP kaart (gf2, 3 mndn oud) erin heb zitten dan duurt het bijna 2 seconden voordat een bios scherm helemaal gedisplayed is.. je ziet echt de lijnen gewoon worden getekend enz..
doe ik een andere agp kaart erin (tnt2, 8 mndn oud) gaat het al IETS sneller.. ik heb dus het id dat misschien m'n agp bus of system bus naar de computerhemel is.. OF me proc..
Mijn vraag dus: Heeft iemand enig id wat er aan de hand is met mijn systeem, hoe dat veroorzaakt zou kunnen zijn (door die kapotte hd?) en wat ik nu het beste kan proberen..
alvast bedankt..
ow syscfg:
Abit BH6
Celeron 300A@450MHz (2 jr oud)
128MB PC100 DIMM (2x64MB)
Leadtek Winfast GF2 mx64