Toon posts:

Bong om softe goederen mee te roken.

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik was nooit echt van de jointjes, maar heb sinds kort de bong ontdekt. Op mij werkte het een stuk minder vermoeiend dan normaal.

Dus nu wil ik natuurlijk een goede bong. Alleen er zijn er zoveel en ik kan er maar een keer een kopen.
Budget tot 160 euro.

Vereisten:
Geschikt voor ijsblokjes
leuke functies waardoor de alle kanten op draait en afkoelt.
Niet teveel poespas qua grafische pracht. (Geen dikke emblemen van gasmaskers of afrokapsels)

Bonus:
een Chillum met gaatjes zodat de rook nog beter verbubbelt.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-11 21:29
Ik heb zelf een bong welke mij 15 euro heeft gekost bij zon Turks winkeltje, kunnen ijsklontjes in, meerdere compartimenten waar het water in zit om de rook af te koelen.

Dus 160 lijkt mij dan heel veel voor een bong wat waarschijnlijk hetzelfde doet als een 15 euro bong.

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12
Heb je ook wel eens nagedacht over een vaporizer in combinatie met een bong? Vind ik zelf wel de fijnste combinatie die er is voor softe goederen. Een stuk lekkerder qua smaak dan roken, gezonder, goedkoper, efficiënter.

Voor een goede bong zou ik eens op dhgate kijken: https://www.dhgate.com/wholesale/glass+water+pipes.html

intergalactic.fm

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Op zich interessant onderwerp, alleen is dit meer een boodschappenlijstje. Aangezien wij een discussieforum zijn, hierbij een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.