Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Animatie programma voor Trainingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Stefantk
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-07 22:17
Hallo allemaal!

Ik geef training aan een jeugd korfbalteam, en ik wil proberen om de kinderen een aantal looplijnen/spelelementen uit te leggen met behulp van een animatie/gifje.

Het idee was om een birds view van het veld te gebruiken en daarop 4 stippen (spelers) en een bal in bepaalde lijnen te laten bewegen, om het zo overzichtelijker te maken wat van de speler verwacht wordt in een bepaalde situatie.

Nu ben ik op zoek naar een programma of website waarmee ik zoiets makkelijk kan realiseren.
Hebben jullie tips voor mij?

Met vriendelijke groet,
Stefan

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Whiteboard...

Kost je aanzienlijk minder tijd, geld en pixelperfect gedoe. En kinderen kunnen dan ook eens zelf op het board meetekenen om uit te leggen waarom zij linksom liepen ipv rechtsom.

Neem aan dat de KNKV ook allerlei hulpmiddelen heeft/aanraadt? Welke heb je al geprobeerd, waarom werken die niet of wat is er te moeilijk aan die hulpmiddelen dat je met animaties/gifjes wil werken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Al denk ik ook dat je waarschijnlijk meer hebt aan een low-tech oplossing (als je per se een filmpje wilt maken, zou je bijvoorbeeld je hand kunnen filmen die op een groot vel papier de looplijnen tekent, tegelijk voorzien van commentaar), geef ik je voor de technische opties een tikje richting CSA.

SPRT -> CSA

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht