Dit forum...

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 20:11
Geachte Adjes, :)

Ik heb me helemaal rot gezocht naar een mogelijkheid om ook aan dit forum te komen.

Android Dynamic Sites, of topix, ik heb veel pages gezien, maar nergens kan ik aan dit forum komen, ik wil samen met een vriend van mij namenlijk ook een forum opstarten. Toegespitst op muziek en algemene dingen (one of the many).

Zou één van jullie kunnen helpen door mij een hint te geven waar ik moet zijn, of een site waarvandaan ik info kan krijgen hoe ik aan dit forum kan komen??

thanx alvast....

Verwijderd

Volgens mij is het nog niet te koop.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Niet :P
Dit forum is nog niet te koop. Android (de makers bestaande uit Arjen en Jorma) zijn nog bezig om het te ontwikkelen. Daarna is het de bedoeling dat het idd een pakket wordt voor in de verkoop maar het fijne weet ik daar niet van.

Op zich is er een site van Topix (www.topix.nl) alleen die redirect je mooi door naar Fok op dit moment ;)
Dus helaas, het is nu iig nog niet te koop :P

• RupS
Ok guys, thanx in ieder geval, nu weet ik dat ik niet meer door hoef te zoeken....

:'(

Jammer dat UBB zo verschrikkelijk brak is...

Verwijderd

Hoezo wil je per se topix hebben?
Je kunt IMHO beter een forum nemen waar superveel documentatie over te vinden is (UBB bijvoorbeeld), als er dan probleempjes zijn kan je met een beetje handig zoekwerk een oplossing vinden.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als je meer wilt weten over topix kan je denk ik het beste de makers even mailen:

arjen@android.nl
jorma@android.nl

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 13:06 schreef Buzzman het volgende:
Als je meer wilt weten over topix kan je denk ik het beste de makers even mailen:

arjen@android.nl
jorma@android.nl
Ja .. alsof je dan antwoord krijgt :P :D

• RupS
Op maandag 09 juli 2001 13:00 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Hoezo wil je per se topix hebben?
Je kunt IMHO beter een forum nemen waar superveel documentatie over te vinden is (UBB bijvoorbeeld), als er dan probleempjes zijn kan je met een beetje handig zoekwerk een oplossing vinden.
Dat is wel zo, alleen ik heb nu al een tijdje UBB als test draaien, en ik vind het gewoon knap brak, dingen als knoppen die verdwijnen, indexen die gerebuild moeten worden.

Ik ga denk ik maar SnitZ forum proberen, is ASP, misschien dat het wat is....

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 13:06 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja .. alsof je dan antwoord krijgt :P :D
Nou, ik moet zeggen dat toen ik jorma mailde laatst, ik toch vlug een antwoord kreeg, dus give it a try :)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Op maandag 09 juli 2001 13:07 schreef dutchrups het volgende:

[..]

Dat is wel zo, alleen ik heb nu al een tijdje UBB als test draaien, en ik vind het gewoon knap brak, dingen als knoppen die verdwijnen, indexen die gerebuild moeten worden.

Ik ga denk ik maar SnitZ forum proberen, is ASP, misschien dat het wat is....
snitz is nogal brak volgens mij, ik ken een forum dat er op draait en dat gaat ook overstappen op PHP + SQL... (OK het is CF :) ;) )

Ik ben fan van dingen

• RupS
Tsja tsja tsja, :) weet je wat ik doe, ik ga gewoon alle forums die ik tegen kom, uitproberen, editten, mee klooien dus :)

en dan zie ik wel wat mij het beste bevalt ;)

Hmmmm, phpBB.. klinkt goed, moet ik alleen ook ff mySQL leren, ik denk dat ik me zo maar verplaats naar prtogramming en webscripting...

iig thanx voor alle info....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Er zijn zoveel goede fora.

Kijk eens op www.activetopics.nl bijvoorbeeld, via http://php.pagina.nl/ kan je er ook veel vinden.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 09 juli 2001 13:16 schreef dutchrups het volgende:
Tsja tsja tsja, :) weet je wat ik doe, ik ga gewoon alle forums die ik tegen kom, uitproberen, editten, mee klooien dus :)

en dan zie ik wel wat mij het beste bevalt ;)

Hmmmm, phpBB.. klinkt goed, moet ik alleen ook ff mySQL leren, ik denk dat ik me zo maar verplaats naar prtogramming en webscripting...

iig thanx voor alle info....
phpBB heb ik ook een tijdje gebruikt, en ik kan maar 1 ding zeggen : het zuigt.

Neem vBulletin, iets minder mooi dan maar ook gratis met veel opties :)

Just my 2 cents

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 13:33 schreef Heineken het volgende:
Er zijn zoveel goede fora.

Kijk eens op www.activetopics.nl bijvoorbeeld, via http://php.pagina.nl/ kan je er ook veel vinden.
ActiveTopics is ook aardig brak, het is _niet_ goed met Mozilla, Netscape of Konqueror te zien, met Konqueror kan je niet posten etc.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12 22:27

duderuud

Sliden is koel

Ik gebruik nu nog phpBB, en het is helemaal niet zo brak! Nooit problemen! Er zijn wat kleine dingetjes die niet lekker zijn, ook layout is niet alles...daarom stap ik over op activetopics.

Motor-Forum.nl

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
idd. phpBB forum is ook imho niet zo brak te noemen. Het is iig een forum waarin je vrij snel dingen kunt aanpassen naar je eigen smaak. Ik heb destijds v1.2.1 gebruikt en daar veel dingen in veranderd. Het enige nadeel daarvan is dat het updaten naar een nieuwere versie iets lastiger wordt, maar dat is dan ook weer een uitdaging zullen we maar zeggen :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej mensen, oud topic joh ! ;)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.