[WinXP] Admin log in, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Win XP RC1 :

hoe log je in als Admin, ik krijg Guest en Robert (mijn eigen inlog dus) maar ik wil de logins van mijn familie beheren dus wil ik als admin in kunnen loggen maar hoe? ik zie het nergens staan......

En me modem pakt ie niet :'( maar kan ik ergens gewoon nieuwe drivers vandaan plukken ofzow?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 16:29
Try Administrator

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 12:49 schreef Wannapuf het volgende:
Try Administrator
Dat zie ik dus nergens staan

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Onder Users, moet je ff de fast logon ofzoiets ff uitzetten en dan opnieuw opstarten. Dan krijg je weer een ouderwetse logon screen en dan kan je met administrator en de pass die je tijdens de setup heb opgegeven inloggen.

Maar je standaard acount had onder XP toch al admin rechten.

Nuff Said

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 12:58 schreef ElemenTAL het volgende:
Onder Users, moet je ff de fast logon ofzoiets ff uitzetten en dan opnieuw opstarten. Dan krijg je weer een ouderwetse logon screen en dan kan je met administrator en de pass die je tijdens de setup heb opgegeven inloggen.

Maar je standaard acount had onder XP toch al admin rechten.
Dat wel, maar dan kan ik niet bij andere mensen de admin mode uitzetten, ik wil de enige zijn met admin rechten.....alleen onder Administrator kan je het uitzetten.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op maandag 09 juli 2001 14:20 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Dat wel, maar dan kan ik niet bij andere mensen de admin mode uitzetten, ik wil de enige zijn met admin rechten.....alleen onder Administrator kan je het uitzetten.
Ik heb mijn eigen user gewoon admin rechten gegeven, en ik kan de rechten van anderen gewoon veranderen :?

mijn T.net systeemspecspagina

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
In een van de betá's die ik draaide kon je alleen in safe-mode inloggen als admin
(als je meerdere users had! )Dus ff F8 indrukken als hij bezig is met opstarten en dan voor safe-mode kiezen.

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 14:42 schreef RRX het volgende:

[..]

Ik heb mijn eigen user gewoon admin rechten gegeven, en ik kan de rechten van anderen gewoon veranderen :?
Ik dus niet :?

ik zal wel ff die andere log in proberen zo :) ik denk dat dat wel gata lukken.
Pagina: 1