ik krijg er per dag wel een paar binnen sinds enkele weken. wie heeft hier ook last van en wat kun je er tegen doen?
Blocken
Ook al helpt het niet echt veel het is beter dan niks.
Mijn hotmail blocklist is echt LANG.
Mijn hotmail blocklist is echt LANG.
is wel spam
, want in de voorwaarden staat ook wel ergens dat je niet aan willekeurige adressen unlimited troep mag gaan sturen... Ow, en die blocksender optie lijkt leuk, maar die lijst houdt wel op bij 250 adressen...en als ie vol is stopt je spam echt niet hoor ...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Je kan instellen van welke email adressen je WEL mail kan krijgen. Als je dus alleen maar door altijd dezelfde mensen gemaild wordt, werkt dit ook goed.
Anders maak je ff een nieuw account aan voor de nieuwe onzinnige "contacten" ofzo...
Naja, spam is bijna niks aan te doen
....
Anders maak je ff een nieuw account aan voor de nieuwe onzinnige "contacten" ofzo...
Naja, spam is bijna niks aan te doen
Wat er ook gebeuren moogh...
Ik krijg dagelijks ongeveer 3 emails van flowgo.com, maar telkens een ander emaladres. Wat kan je hier tegen doen?
Ook bij hotmail dus.
Ook bij hotmail dus.
Verwijderd
ik heb gewoon 2 email adressen
1tje voor de spam en 1 voor prive
zodra ik me ergens aanmeld bebruik ik die spam email adres, want er is een grote kans dat je er toch spam van krijgt
Ik heb het prive email adres nu al 1,5 jaar en nog nooit spam op gekregen
1tje voor de spam en 1 voor prive
zodra ik me ergens aanmeld bebruik ik die spam email adres, want er is een grote kans dat je er toch spam van krijgt
Ik heb het prive email adres nu al 1,5 jaar en nog nooit spam op gekregen
Ik krijg ook veel spam.
Die inbox protector (bulk mail) werkt redelijk goed als je hem goed instelt. Verder heb ik nog wat filters die mail op basis van woorden e.d. die in de subject header voorkomen redirecten naar een andere folder. M'n inbox blijft zo dus eigenlijk altijd geheel clean...
Die inbox protector (bulk mail) werkt redelijk goed als je hem goed instelt. Verder heb ik nog wat filters die mail op basis van woorden e.d. die in de subject header voorkomen redirecten naar een andere folder. M'n inbox blijft zo dus eigenlijk altijd geheel clean...
#
Ik ben net gestopt met m'n opleiding en wat voor 'n spam krijg ik; dat ik, zonder naar school te hoeven, een diploma kan krijgen bij een of andere amerikaanse universiteitOp maandag 09 juli 2001 16:01 schreef Zap het volgende:
Ik krijg ook veel spam.
Soms wel handig hoor
Nikon D7000
Pagina: 1