Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars3300
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04 16:08
Hallo,

ik zit te kijken om een Samsung Note 8 aan te schaffen. Echter de huidige promotie (gratis Dex station bij aanschaf) vind ik niet bijzonder boeiend. In Amerika krijg je bijvoorbeeld een gratis Gear 360 camera of een wireless charger + 128gb microSD. Dat zijn veel aantrekkelijkere promotie items vind ik zelf.

De Dex actie eindigt op 14 september (dag van de launch). Is het verstandig om te wachten op een betere promotie of komt er voorlopig geen nieuwe actie?

Ik zou alles beter vinden dan een Dex station. Gear VR, Wireless Charger, microSD kaart, Gear watch/camera etc zijn allemaal nuttiger voor mij dan een Dex station.

Ook heb ik een keer een actie voor de Galaxy S8(+) zien overlappen met de nieuwste actie. Een moment van 2 dagen waarop 2 promoties geldig waren voor het apparaat. Weet iemand of je dan van beide acties gebruik mag maken mocht er zo iets mogelijk zijn op 14 september?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:55
Hangt van de voorwaarden af, als hier staat "niet icm andere acties" dan moet je kiezen. Succes!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:50
Samsung heeft in Amerika altijd al betere promoties gehad. Wellicht dat ze over enkele maanden een Gear VR erbij doen ipv een Dex, maar iets beters dan dat zal het waarschijnlijk ook niet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 12-09-2017 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 20:25

-tom-562

Oliesjeik

Ik zou wachten tot de Note 9 uit komt, dan is 'ie vast goedkoper :z
M.a.w. koop hem als je hem wilt hebben en als jij het een goede prijs vindt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVoidstep
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-07 14:44
Ben het met @-tom-562 eens. Gewoon lekker afwachten en aanschaffen wanneer je denkt dat je er zelf tevreden mee bent. Apparaat loopt niet weg namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aankoopadvies topics als deze zijn in de regel niet de bedoeling op Tweakers. Wij kunnen/hoeven niet te bepalen of jij aanbieding x goed vind of dat jij nog wilt/kan wachten met de aanschaf van je telefoon.

Hier gaat dan ook een sltoje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.