Ik weet niet of dit het goede topic is. Kon het zo snel niet vinden en zag hier meerdere verkoopadviezen staan.
Dus bij deze:
Ik ben sinds kort een Xbone S peasant geworden en game alleen nog maar op m'n xbox en nu wil ik eigenlijk m'n pc verkopen en eventueel een laptop terugkopen voor wat surfen en zo wat ik nu ook alleen nog maar doe op m'n pc. Hij bestaat uit de volgende componenten:
MSI G45 Gaming mobo
16 GB G-skill 1600Mhz ram
I5 4670K CPU Stock
Corsair H100i
1 x Samsung 840 128 GB SSD
1 x Mushkin 128 GB SSD
1 x Crucial 256 GB SSD
3 x Samsung spinpoint 1 TB HDD
EVGA titan x Maxwell (zit andere koeler op, merk weet ik even zo snel niet meer)
Coolermaster Pro 1000W voeding
Behuizing is een fractal design Pearl R4
Als het topic verplaatst moet worden dan graag, zoniet wil ik graag een indicatie waar ik aan moet denken bij een eventuele verkoop.
Alvast bedankt!
Dus bij deze:
Ik ben sinds kort een Xbone S peasant geworden en game alleen nog maar op m'n xbox en nu wil ik eigenlijk m'n pc verkopen en eventueel een laptop terugkopen voor wat surfen en zo wat ik nu ook alleen nog maar doe op m'n pc. Hij bestaat uit de volgende componenten:
MSI G45 Gaming mobo
16 GB G-skill 1600Mhz ram
I5 4670K CPU Stock
Corsair H100i
1 x Samsung 840 128 GB SSD
1 x Mushkin 128 GB SSD
1 x Crucial 256 GB SSD
3 x Samsung spinpoint 1 TB HDD
EVGA titan x Maxwell (zit andere koeler op, merk weet ik even zo snel niet meer)
Coolermaster Pro 1000W voeding
Behuizing is een fractal design Pearl R4
Als het topic verplaatst moet worden dan graag, zoniet wil ik graag een indicatie waar ik aan moet denken bij een eventuele verkoop.
Alvast bedankt!