Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verkoop advies desktop pc

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Ik weet niet of dit het goede topic is. Kon het zo snel niet vinden en zag hier meerdere verkoopadviezen staan.
Dus bij deze:

Ik ben sinds kort een Xbone S peasant geworden en game alleen nog maar op m'n xbox en nu wil ik eigenlijk m'n pc verkopen en eventueel een laptop terugkopen voor wat surfen en zo wat ik nu ook alleen nog maar doe op m'n pc. Hij bestaat uit de volgende componenten:

MSI G45 Gaming mobo
16 GB G-skill 1600Mhz ram
I5 4670K CPU Stock
Corsair H100i
1 x Samsung 840 128 GB SSD
1 x Mushkin 128 GB SSD
1 x Crucial 256 GB SSD
3 x Samsung spinpoint 1 TB HDD
EVGA titan x Maxwell (zit andere koeler op, merk weet ik even zo snel niet meer)
Coolermaster Pro 1000W voeding

Behuizing is een fractal design Pearl R4

Als het topic verplaatst moet worden dan graag, zoniet wil ik graag een indicatie waar ik aan moet denken bij een eventuele verkoop.

Alvast bedankt!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 10:23
Volgens mij is dit hier niet toegestaan ;)

• mike30
Daarom zei ik ook als het verplaatst moet worden hoor ik het graag want ik heb geen idee waar het naar toe moet.

• vegetoot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 21:19
CryRaven schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:42:
Volgens mij is dit hier niet toegestaan ;)
Dit mag inderdaad niet volgens het DAA-beleid. Zie DAA-beleid (laatste alinea) voor tips om achter de potentiële verkoopprijs te komen. Desalniettemin succes!

• mike30
Dus als ik het goed begrijp mogen dit soort topics helemaal niet op tweakers? Anders haal ik hem wel of laat ik hem verwijderen. Wilde gewoon een grove schatting hebben.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is inderdaad niet toegestaan. Je kunt hiervoor bronnen als Marktplaats en de V&A gebruiken voor courante prijzen en een schatting.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.