Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 13:40
Goedenavond,

Een vrij simpele vraag eigenlijk, waar ik na zoeken op google en zoeken op dit forum geen antwoord op kon vinden.

Is het mogelijk om via de instellingen van mijn Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0) mijn beltoon door te laten komen in de stille modus?

Het idee is dus dat ik geen geluiden hoor bij meldingen van apps maar alleen wanneer ik gebeld word.

Ik heb gekeken in mijn instellingen voor geluiden en meldingen maar zonder resultaat. Wel ben ik op de hoogte van Apps die bepaalde contacten kunnen whitelisten maar ik ben benieuwd of het ook zonder kan.

Iemand een idee? Ik hoor het graag!

Beste antwoord (via rens-br op 12-09-2017 16:39)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb geen S7, maar het is een standaard Android feature, dus dat zou moeten zitten bij:
'Instellingen' -> 'Geluid' -> "Niet storen' -> 'Als prioriteit toestaan' -> 'Alle bellers'

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Daarvoor moet je niet de stille modus gebruiken, maar 'Alleen prioriteit'. Je kan dan aangeven dat alle telefoontjes nog wel doorkomen met geluid + tril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
rens-br schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:41:
Daarvoor moet je niet de stille modus gebruiken, maar 'Alleen prioriteit'. Je kan dan aangeven dat alle telefoontjes nog wel doorkomen met geluid + tril.
Dank voor je reactie. Hoe kan ik deze modus precies inschakelen? Heb het e.e.a geprobeerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ik heb geen S7, maar het is een standaard Android feature, dus dat zou moeten zitten bij:
'Instellingen' -> 'Geluid' -> "Niet storen' -> 'Als prioriteit toestaan' -> 'Alle bellers'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

In plaats van 'Alle bellers' zoals @rens-br aangeeft, kun je ook bepaalde contacten whitelisten (Zoals je in je TS aangeeft). Dit is allemaal ingebouwd in de niet storen functie.

Op mijn s6 edge+ ook aan te zetten via t notificatie menu

[ Voor 1% gewijzigd door 0stone0 op 12-09-2017 15:05 . Reden: Denkt na jaren nogsteeds dat [s] voor [small] staat...... ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
Bij 'niet storen' (geluid en trillingen -> niet storen) kan je instellen dat je meldingen wil krijgen van berichten van je contacten (uitzonderingen toestaan -> Berichten uit -> Alleen contacten)

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 12-09-2017 15:07 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
Helemaal goed, ik heb het gevonden! Bedankt allen ;)

Moet zeggen dat het wel behoorlijk verstopt zit!
Pagina: 1