" Het bekijken waard " > Laagste prijs naar Max ICT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Mijn vraag
...

Het valt me al even op, dat er prijsverlagingen aanbevolen worden, waar Max ICT bovenaan staat.
Ik kijk dan naar de shopreview, en zie de laatste tijd veel slechte ervaringen van kopers. Dacht vanmiddag nog goedkoop een Seasonic voeding te kunnen scoren als reserve, maar kwam weer bij Mac ICT uit.

Kijkt Tweakers naar de shopreviews bij doorverwijzen of ?

Het bekijken waard - Producten met de grootste prijsdaling

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 11-09-2017 21:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Beste antwoord (via Hackus op 07-11-2017 17:42)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hackus schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:22:
Mijn vraag
...

Het valt me al even op, dat er prijsverlagingen aanbevolen worden, waar Max ICT bovenaan staat.
Ik kijk dan naar de shopreview, en zie de laatste tijd veel slechte ervaringen van kopers. Dacht vanmiddag nog goedkoop een Seasonic voeding te kunnen scoren als reserve, maar kwam weer bij Mac ICT uit.

Voor zover ik weet worden slechte shopscores niet meegenomen in het daar tonen van de prijsdaling. Levertijd dacht ik wel, maar dat moet ik even checken, weet ik niet zeker. Ik kom erop terug!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Hackus schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:22:
Mijn vraag
...

Voor zover ik weet worden slechte shopscores niet meegenomen in het daar tonen van de prijsdaling. Levertijd dacht ik wel, maar dat moet ik even checken, weet ik niet zeker. Ik kom erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Prima Glaanie d:)b

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Dit zijn de regels waaraan een prijsdaling aan moet voldoen, voordat we deze als een 'geldige' prijsdaling beschouwen:
  • prijsdaling minimaal 5 dagen online geweest (om te voorkomen dat eventuele foute imports heel veel hits geven)
  • prijsdaling met max 50% (voorkoming van clicks door foute koppelingen/imports)
  • Product moet minimaal 5 prijzen hebben
Wat er dan overblijft komt hier te staan: https://tweakers.net/pricewatch/deals/, daaruit wordt gerouleerd wat er in het blokje zichtbaar is, omdat er maar 4 dalers zichtbaar kunnen worden gemaakt. Daarbij wordt ook gekeken naar een spreiding in categorieën, zodat je niet 3 tv's naast elkaar kan zien bijvoorbeeld.