——
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 969807 op 20-10-2017 19:29 ]
Try SCE to Aux
[ Voor 51% gewijzigd door johnkeates op 11-09-2017 20:53 ]
Try SCE to Aux
Nee dat is in het geval van het android bestandssysteem niet zo, maar na een paar weken gebruik is het al zo goed als onmogelijk om data fatsoenlijk te recoveren, vooral bestanden als foto's zijn heel moelijk goed te herstellenAnoniem: 969807 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:33:
Is het zo dat de data die nog op het toestel zit ('verwijderd') het eerst wordt overschreven?
Try SCE to Aux
Facebook chats en gmailberichten worden in principe opgehaald van het web, en het stukje cache wat zo'n app aanmaakt is bijna onmogelijk weer te recoveren én goed in te laden in een app die het uit kan lezen. En waarschijnlijk ben je daar ook nog de credentials voor nodigAnoniem: 969807 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:53:
Jazeker, bijvoorbeeld:
https://android-data-recovery-free.en.softonic.com/
http://www.minitool.com/a...-after-factory-reset.html
https://www.fonepaw.com/android-data-recovery/
Ziet er hier en daar wel wat cheap en onbetrouwbaar uit...![]()
Op een van die sites las ik ook nog dat je herstelde WhatsApp-berichten, Facebook-chats en Gmail-berichten eenvoudig kunt lezen op de computer? Smsjes of foto's terughalen vond ik nog niet zo onlogisch klinken, maar ik dacht dat informatie áchter bepaalde apps toch wel iets beter versleuteld was.
Try SCE to Aux
Dank je wel! En stel de credentials zijn opgeslagen op de telefoon, en ik heb ze inmiddels allang weer gewijzigd, dan heeft niemand er nog wat aan, toch?Imnoa schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:55:
[...]
Facebook chats en gmailberichten worden in principe opgehaald van het web, en het stukje cache wat zo'n app aanmaakt is bijna onmogelijk weer te recoveren én goed in te laden in een app die het uit kan lezen. En waarschijnlijk ben je daar ook nog de credentials voor nodig
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 12-09-2017 11:19 ]
Als je bij de AIVD werkt en werkgerelateerde data op je S3 had staan en je telefoon verkocht hebt op marktplaats.ru aan ene Vladmir P. zou ik me zorgen maken.Anoniem: 969807 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:00:
[...]
Dank je wel! En stel de credentials zijn opgeslagen op de telefoon, en ik heb ze inmiddels allang weer gewijzigd, dan heeft niemand er nog wat aan, toch?
Weet je ook hoe dit werkt voor WhatsApp? Als de bestanden in bijv. de backup ge-encrypt zijn (crypt8 bijv), dan kan ik me niet voorstellen dat ze via een recovery tool zo even zijn in te zien? Of slaat de telefoon de losse berichten ook op in het geheugen?
Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar vind het toch wel fijn dit even te kunnen vragen. :-)
Try SCE to Aux
Weet iemand misschien nog hoe dit zit met WhatsApp?Anoniem: 969807 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:00:
[...]
Dank je wel! En stel de credentials zijn opgeslagen op de telefoon, en ik heb ze inmiddels allang weer gewijzigd, dan heeft niemand er nog wat aan, toch?
Weet je ook hoe dit werkt voor WhatsApp? Als de bestanden in bijv. de backup ge-encrypt zijn (crypt8 bijv), dan kan ik me niet voorstellen dat ze via een recovery tool zo even zijn in te zien? Of slaat de telefoon de losse berichten ook op in het geheugen?
Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar vind het toch wel fijn dit even te kunnen vragen. :-)
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 12-09-2017 11:19 ]
wie gaat er nou moeite doen om data te herstellen van een random 2.5 jaar oude telefoon van een random persoon. (tenzij er een reden is waarom jij getarget zou worden, bekend, gevoelige data, ...)2,5 jaar geleden
Ja ik eigenlijk ook welgarriej schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:38:
Ik ben vooral benieuwd geworden wat er wel niet op die telefoon stond.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq