• iChris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-06 15:28
Beste Tweakers,
Sinds de zomervakantie is afgelopen ben ik opzoek gegaan naar fully wireless oordopjes. Dat zijn oordopjes die je via Bluetooth connect en geen bedrading hebben. Ik ben opzoek naar dit soort oordopjes omdat de bedrade oordopjes die ik nu heb vaak in de knoop raken en niet echt handig zijn tijdens het sporten of fietsen.
Ik zal mijn oordopjes gebruiken voor het sporten, tijdens het fietsen en natuurlijk als ik zin heb om muziek te luisteren.

Ik zoek een?
Fully wireless oordopjes voor mijn Samsung Galaxy S8

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 200 euro. Als de meerwaarde het het waard zal zijn 250 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat gebruiken om muziek mee te luisteren. Dit doe ik als ik fiets, sport of als ik er gewoon zin in heb ;)

Wat heb je zelf al gevonden?
https://www.hoofdtelefoon..._BkltRPjTz-YaAh0BEALw_wcB

Verder las ik dat er een nieuwe Samsung Gear IconX versie was aangekondigd. Deze leek me ook interessant: pricewatch: Samsung Gear IconX 2018 (Zwart)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek oortjes die je dus overal voor kan gebruiken. Maar het liefst zou ik dit wel willen bij mijn oortjes :P
- Goede geluidskwaliteit met prima bass
- Comfortabel
- Connecten mogelijk met het liefst zo veel mogelijk soorten devices (apple iPhone, samsung, iPad, Windows etc)
- Goede batterijduur.
Bvd!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Wat zeggen de reviews en specificaties van de gevonden dopjes? Waar twijfel je over?

Ik neem aan dat je in de pricewatch gefilterd hebt?
categorie: Koptelefoons

• iChris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-06 15:28
swhnld schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:
Wat zeggen de reviews en specificaties van de gevonden dopjes? Waar twijfel je over?

Ik neem aan dat je in de pricewatch gefilterd hebt?
categorie: Koptelefoons
Van de bragi wordt er gezegd dat het geluid niet echt geweldig is.
Van de Samsung gear iconx 2018 zijn nog geen reviews.

Ja ik heb door de pricewatch gefilterd.