Mijn vraag
Ik gebruik een AMD FX 6300 cpu in combinatie met een Cooler Master Hyper 212 EVO cooler. en nu merk ik tijdens het gamen dat de temparatuur van mijn CPU in sommige spellen naar de 60+ graden schiet en in sommige gevallen zelfs heel soms ook naar de 70 graden. Dit heb ik lang niet bij alle games, en soms is het erger dan normaal. Waar kan dit aan liggen.
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn post.
Relevante software en hardware die ik gebruik
zoals hier boven al genoemd is het tijdens sommige spellen zo:
*tijdens watch dogs 2 is de temparatuur tussen de 62-70 graden
*tijdens sleeping dogs schiet de temparatuur naar de 70+
*mass effect andromeda 70+
tijdens gta 5 online komt de temparatuur niet boven de 55, net als tijdens vele andere spellen.
Mijn pc bestaat uit de volgende onderdelen:
MSI 970 gaming motherboard
8GB geheugen
MSI r9 380 4GB GPU
EVGA - 600B 600W 80+ Bronze Certified ATX Power Supply
sharkoon vg4 windows blauwe verlichting
En de software die ik gebruik om mijn cpu temp te zien is Core Temp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet heb ik veel gelezen over dat mensen juist een Cooler Master Hyper 212 EVO cooler hebben aangeschaft om de fx 6300 te coolen. maar ik heb toch nog hoge temparaturen
Ik gebruik een AMD FX 6300 cpu in combinatie met een Cooler Master Hyper 212 EVO cooler. en nu merk ik tijdens het gamen dat de temparatuur van mijn CPU in sommige spellen naar de 60+ graden schiet en in sommige gevallen zelfs heel soms ook naar de 70 graden. Dit heb ik lang niet bij alle games, en soms is het erger dan normaal. Waar kan dit aan liggen.
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn post.
Relevante software en hardware die ik gebruik
zoals hier boven al genoemd is het tijdens sommige spellen zo:
*tijdens watch dogs 2 is de temparatuur tussen de 62-70 graden
*tijdens sleeping dogs schiet de temparatuur naar de 70+
*mass effect andromeda 70+
tijdens gta 5 online komt de temparatuur niet boven de 55, net als tijdens vele andere spellen.
Mijn pc bestaat uit de volgende onderdelen:
MSI 970 gaming motherboard
8GB geheugen
MSI r9 380 4GB GPU
EVGA - 600B 600W 80+ Bronze Certified ATX Power Supply
sharkoon vg4 windows blauwe verlichting
En de software die ik gebruik om mijn cpu temp te zien is Core Temp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet heb ik veel gelezen over dat mensen juist een Cooler Master Hyper 212 EVO cooler hebben aangeschaft om de fx 6300 te coolen. maar ik heb toch nog hoge temparaturen