Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 22:25
Hallo Allen,

Ik heb momenteel een erg irriterend probleem in mijn Volkswagen polo. Wanneer mijn Oneplus 3 via bluetooth verbonden is loopt de titeltekst achter op het draaiende nummer. Er wordt dus altijd de titel getoond van het vorige nummer.

Voorbeeld.

Nummer C speelt af. Dan wordt de titel van nummer B getoond. Druk ik op het volgende nummer toont zich de tekst van nummer C. Bijzonder irritant.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Volgende informatie:

VW Polo 2016
Oneplus 3
Spotify

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin eens te vertellen welke ingebouwde radio je hebt.
Vraag dan bij de dealer of VW zelf na of ie al dan niet met een firmware update, compatible zou moeten zijn.
FW update kan verder in principe nooit kwaad, kost je wel EUR. Als het geen lease is.

Is ie niet compatible (grote kans): wees blij dat het uberhaupt werkt allemaal. Die Oneplus is nou niet een relatief veel voorkomende telefoon. Als in: het is geen iPhone waar je op kunt standaardiseren. Android smaken te over daarentegen, dus die testen ze echt niet allemaal.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:24
Niet dat het veel helpt.. maar iemand met hetzelfde probleem:
https://community.spotify...r-over-A2DP/idi-p/1616256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:11

Gertjan

mmmm, beer...

Ik heb exact hetzelfde probleem met een Passat uit 2016. Heb je hier toevallig nog een oplossing voor gevonden? Ik heb er nog niet naar gevraagd bij de Volkswagen garage, maar als hij volgende maand voor de APK moet vraag ik er even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 22:25
Gertjan schreef op zondag 4 april 2021 @ 08:46:
Ik heb exact hetzelfde probleem met een Passat uit 2016. Heb je hier toevallig nog een oplossing voor gevonden? Ik heb er nog niet naar gevraagd bij de Volkswagen garage, maar als hij volgende maand voor de APK moet vraag ik er even naar.
Uiteindelijk was de oorzaak in mijn geval mijn telefoon, zo lijkt het. Probleem is in mindere mate ook te reproduceren op mijn Skoda Scala i.c.m. Samsung S20+ als ik snel nummers doorspoel.

Erg hinderlijk wel... Een echte oorzaak voor de combinatie van mijn Oneplus + VW Polo (waarschijnlijk zelfde software) heb ik nooit gevonden.