Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een huis-tuin-keuken desktop systeem voor normaal computer gebruik. Ik heb zelf al een game-pc gebouwd dus ik heb al wat ervaring in de assemblage, alleen dit is inmiddels al twee jaar geleden en ik heb de laatste jaren de computer ontwikkelingen niet echt gevolgd. Ik weet dus ook niet echt wat de juiste onderdelen voor z''n soort systeem zullen/kunnen zijn. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,als iets niet duidelijk is hoor ik het wel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik vooral huis-tuin en keuken dingen doen. Word, mail internet, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de 200-300 euro, iets meer of minder maakt ook niet heel veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen specifieke componenten die ik al heb, maar randapparatuur als beeldscherm, muis is voorhande, daarnaast heb ik al een cd-rom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat er niet iets speciaals voor dit systeem nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat de computer redelijk snel werkt, hij hoeft niet in 2 seconden op te starten (een ssd is dus onnodig) maar op een normale snelheid in word werken zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Ik ben natuurlijk niet van plan om over te klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij kunnen helpen aan een mogelijke goede setup voor een systeem.
Dit lijstje heb ik zelf opgespoord, alleen dit is eigenlijk voor een budget gaming pc, ik denk eigenlijk dat dit een beetje overkill is, wat denken jullie hiervan?
Bij voorbaat dank.
Sander
Ik ben op zoek naar een huis-tuin-keuken desktop systeem voor normaal computer gebruik. Ik heb zelf al een game-pc gebouwd dus ik heb al wat ervaring in de assemblage, alleen dit is inmiddels al twee jaar geleden en ik heb de laatste jaren de computer ontwikkelingen niet echt gevolgd. Ik weet dus ook niet echt wat de juiste onderdelen voor z''n soort systeem zullen/kunnen zijn. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,als iets niet duidelijk is hoor ik het wel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik vooral huis-tuin en keuken dingen doen. Word, mail internet, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de 200-300 euro, iets meer of minder maakt ook niet heel veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen specifieke componenten die ik al heb, maar randapparatuur als beeldscherm, muis is voorhande, daarnaast heb ik al een cd-rom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat er niet iets speciaals voor dit systeem nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat de computer redelijk snel werkt, hij hoeft niet in 2 seconden op te starten (een ssd is dus onnodig) maar op een normale snelheid in word werken zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Ik ben natuurlijk niet van plan om over te klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij kunnen helpen aan een mogelijke goede setup voor een systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 49,- | € 49,- |
| 1 | MSI Radeon RX 460 4G OC | € 149,41 | € 149,41 |
| 1 | Seagate Video 3.5 HDD (2013) ST3500312CS, 500GB | € 37,21 | € 37,21 |
| 1 | MS-Tech CA-0330 | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Team Group Elite TED44G2133C1501 | € 32,90 | € 32,90 |
| 1 | Corsair VS350 | € 34,- | € 34,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 385,51 | |
Dit lijstje heb ik zelf opgespoord, alleen dit is eigenlijk voor een budget gaming pc, ik denk eigenlijk dat dit een beetje overkill is, wat denken jullie hiervan?
Bij voorbaat dank.
Sander
[ Voor 44% gewijzigd door sanderking77 op 11-09-2017 17:26 ]