New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
"Cdwinkels"? wat zijn dat? Heb ik hiet in de buurt nit gezien... Ik koop meestal bij cdrwinkel, maar die zijn niet zo happig op emails beantwoorden...
Weet niemand waar ik zo'n spindelhouder kan kopuh? Pleez?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
ik heb hier ook zon spindel liggen, maar ik had al een houder van 50 cds liggen.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ben je nu zo triest of lijkt dat maar zo????Op maandag 09 juli 2001 13:38 schreef ijzer7 het volgende:
"Cdwinkels"? wat zijn dat? Heb ik hiet in de buurt nit gezien...
Jouw reactie is niet minder triest. Punt is wat je onder een cdrwinkel verstaat. Hier in Leiden hebben ze natuurlijk een Free Record Shop, en div computerwinkels, maar geen echte winkels voor cdr's zoals bijvoorbeeld http://www.cdrwinkel.nl er wel een is.Op maandag 09 juli 2001 19:59 schreef da_Stimpy het volgende:
[..]
Ben je nu zo triest of lijkt dat maar zo????
Dus ik zoek, gek als het klinken moge, nog steeds een zaak waar ze zo'n "spindelhouder hebben.
De vraag in dit topic is tot nu toe alleen beantwoord met MediaMarkt Leeuwarden en da's wat ver van Rotjeknor. Heb em hier bij de MM dus niet kunnen vinden.
Dus de vraag blijft staan. "Waar kun je een spindelhouder vinden?"
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Een keuken rol houder
Toch maar eens naar de blokker...
Verwijderd
COMPUTERBEURS TE GAAN EN HE DAAR TE HALEN
OF JE BESTELT DE VOLGENDE KEER ZO'N DING MEE
Typ eens normaal man, ik kan je bij Fok! nog horenOp donderdag 10 januari 2002 13:01 schreef daddy-c het volgende:
WAT DENK JE ER VAN OM GEWOON NAAR DE DICHTS BJJZIJNDE
COMPUTERBEURS TE GAAN EN HE DAAR TE HALEN
OF JE BESTELT DE VOLGENDE KEER ZO'N DING MEE
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Dat je niet zo moet schreeuwen!Op donderdag 10 januari 2002 13:07 schreef daddy-c het volgende:
WAAR GAAT DIT OVER ZEG
Ik stel een doodnormale vraag hoor!
Het plastic was bij aankomst al kapot. De schijfjes lagen schots en scheef op elkaar.Op donderdag 10 januari 2002 13:22 schreef HlpDsK het volgende:
Gewoon in het plastic laten zitten. Dat heb ik ook gedaan. Werkt prima.
Bloed, zweet & koffie
Ik mail je.Op donderdag 10 januari 2002 13:44 schreef Vilenin het volgende:
Rotjeknor? Kom maar langs, ik heb er nog wel een. 50 of 100?
Verwijderd
Da's niet netjes.Op donderdag 10 januari 2002 13:36 schreef wdv het volgende:
[..]
Het plastic was bij aankomst al kapot. De schijfjes lagen schots en scheef op elkaar.
Ik had een spindel van 100. En da's dan exact in dik plastic verpakt.
Wat op zich wel handig is. Ik dacht eerst ook van niet, maar ik heb het plastic in 4 stukkeninkeping gesneden en nu houdt het als een bloem zeg maar de spindel bij elkaar.
Woon onder Arnhem.
Verwijderd
Op donderdag 10 januari 2002 19:32 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Woon onder Arnhem.
Grotten?