Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eergisteren heb ik helaas mijn Samsung Galaxy s8 laten vallen. Alhoewel are geen zichtbare schade is, is de power button gestopt met werken.
De knop reageert niet meer op en kan ook niet meer worden ingedrukt. Ook springt het scherm van de mobiel continu vanzelf aan als deze is vergrendeld.

Is er een manier om de knop te herstellen (het liefst zelf want ik ben aan het reizen dus kan hem niet naar een winkel brengen).
Als dit geen optie is het dan een optie om te powerbutton uit te schakelen en de bixby knop te gebruiken om de telefoon te vergrendelen (het liefst zonder root).

Ik heb al enkele apps geprobeert om de bixby knop te remappen maar heb er pas 1 gevonden die dit kan maar hiervoor is root nodig.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik ben bang dat dit lastig gaat worden. De power knop is niet alleen een software dingetje, maar ook hetgeen waarmee je je telefoon aan / uit zet.

Zit je niet in de buurt van een plaats waar je een winkel kan vinden? Overal ter wereld hebben mensen tegenwoordig mobiele telefoon,s en daar laten ze ze ook weleens vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net hetzelfde probleem is er geen goedkopere manier want blijkbaar moet volledig het scherm er uit gehaald worden rn dit kan niet zonder kapot te maken hebben ze me vertelt in de winkel, is er geen andere manier op dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd als je het toestel hebt laten vallen, maar er is verder geen fysieke schade (aan het scherm e.d.) kan je het toestel gewoon aanmelden voor RMA. Niet echt netjes, maar het kan wel.

Overigens is het niet de bedoeling om andermans topics te kapen en te kicken, maar dus in het vervolg even een nieuw topic aan.