Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kabelverbinding niet te zien op pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• anneke62
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-07-2022
Mijn vraag
op de medion pc van mijn dochter is al een tijd de kabelverbinding voor internet niet meer te zien.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen om dit te herstellen.
Ze had windows 8 en die geupgrade naar 10.

[ Voor 75% gewijzigd door anneke62 op 11-09-2017 16:29 ]

Alle reacties

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

Er mist nog wat info

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Modbreak:Als je niets te melden hebt, blijf dan weg!

[ Voor 84% gewijzigd door Equator op 11-09-2017 20:04 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 13:03
Wat zegt netwerkcentrum? Is de driver geïnstalleerd? Zit de kabel er nog goed in?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• anneke62
is aangevuld. nu duidelijker? jullie kunnen je voorstellen dat ze wel hulp wilt. klaagt over de slechte verbinding van wifi, maar niet graag heeft dat haar moeder op haar pc rondneust

• anneke62
ze heeft de pc nu al 3 jaar. netwerkcentrum laat alleen wifi zien. soms is wifi weg en met opstarten is ie er weer.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Open Apparaatbeheer eens en kijk eens of alle drivers geinstalleerd zijn.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nee :)

Alleen al het feit dat het nu opeens om wifi gaat ?
Dit kan 20 verschillende redenen zijn. Maar daar zul je zelf veel meer foutmeldingen moeten doorgeven en metingen over moeten doen om iets te kunnen zeggen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 13:03
Probleem is volgens mij dat de laptop de bekabelde variant niet ziet, en dat het WiFi slecht is.

Maar wat @Slavy al zei - zoek even in apparaatbeheer. Kijk meteen even of er niet geinstalleerde apparaten bij staan.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

anneke62 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:30:
is aangevuld. nu duidelijker? jullie kunnen je voorstellen dat ze wel hulp wilt. klaagt over de slechte verbinding van wifi, maar niet graag heeft dat haar moeder op haar pc rondneust
Totaal niet duidelijker. Ik kan me voorstellen dat ze hulp wil, echter hoop ik ook dat jij kunt begrijpen dat wij niet helderziend zijn en derhalve een duidelijke omschrijving van het probleem en de componenten nodig hebben om een beetje een indicatie van het probleem te krijgen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Causaal verband; Win 8 -> Win 10 -> driver kapot -> geen internet.

Oftewel; ga maar eens op zoek naar de drivers voor Windows 10 voor die PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-11 12:28
Gaat het;

A - Het niet verschijnen van het netwerk-icoontje in the rechter onderhelft van de taakbalk?
B - Het ontbreken van een kabel-internetverbinding?
C - Het ontbreken van een WiFi-verbinding?
D - Een combinatie van alle?

Alsmede wat meer gegevens over systeem samenstelling, Medion type laptop etc zijn zeer gewenst.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 09:38
Is je netwerk adapter in Windows wel ingeschakeld?

Afbeeldingslocatie: https://www.simpletelly.com/wp-content/uploads/2014/09/Windows-7-select-network-connection.png

• anneke62
ze heeft ook kabel gehad toen windows 10 erop stond.
nu is het zo dat je het icoontje van de kabelverbinding vaak niet ziet.

• anneke62
Ryan_ Dank je wel voor deze screen shot. Ik zal apparaatbeheer nachecken. kijken wat hier staat en dan netwerkbeheer bekijken wat hier te zien is.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
anneke62 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:48:
ze heeft ook kabel gehad toen windows 10 erop stond.
8* (volgens je eigen verhaal)
En dan werk de verbinding wel gewoon?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

anneke62 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:48:
Als er een bekabelde en een draadloze verbinding is zie je inderdaad maar 1 icoontje, namelijk die van de draadloze. Echter wil dit niet zeggen dat de bekabelde verbinding er niet is of niet werkt.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
9/10 x dat er geen correcte Windows 10 driver voor de NIC is geïnstalleerd tijdens de upgrade. Inderdaad even naar de websitr van de leverancier gaan en de juiste Windows 10 drivers voor de netwerkkaart installeren.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:55:
[...]

Als er een bekabelde en een draadloze verbinding is zie je inderdaad maar 1 icoontje, namelijk die van de draadloze. Echter wil dit niet zeggen dat de bekabelde verbinding er niet is of niet werkt.
Kwenie hoor: op mijn windows 10 laat-ie het "vliegtuigstand" ikoontje zien als ik de kabel inplug. De wifi-adapter wordt dan ook uitgeschakeld

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1