Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romano128
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07 11:48
Mede-Tweakers,

Zojuist probeer ik mijn licentie code over te zetten op een nieuwe PC, de licentie is volledig van de andere computer verwijdert. Nu heb ik dit wel eens vaker moeten doen, en gaf Windows mij de optie om telefonisch te activeren, dit deed ik dan ook.

Echter geeft hij nu deze optie niet aan, ik heb geupdate naar de nieuwste versie van Windows 10 alleen staat het telefonisch contact opnemen optie er niet meer bij.

Heeft iemand een work around of een oplossing? (Behalve nieuwe licentie aanschaffen)

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
romano128 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:47:
Mede-Tweakers,

Zojuist probeer ik mijn licentie code over te zetten op een nieuwe PC, de licentie is volledig van de andere computer verwijdert. Nu heb ik dit wel eens vaker moeten doen, en gaf Windows mij de optie om telefonisch te activeren, dit deed ik dan ook.

Echter geeft hij nu deze optie niet aan, ik heb geupdate naar de nieuwste versie van Windows 10 alleen staat het telefonisch contact opnemen optie er niet meer bij.

Heeft iemand een work around of een oplossing? (Behalve nieuwe licentie aanschaffen)

Thanks!
Start > Run:
> slui
productcode ingeven

Start > Run:
> slui 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romano128
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07 11:48
Toppers bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spelbreker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:49
Ik heb nu het zelfde probleem alleen bij de april update werkt de slui 4 commando niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 21:16
spelbreker schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:55:
Ik heb nu het zelfde probleem alleen bij de april update werkt de slui 4 commando niet meer.
Bij mij nochtans wel ...

Maar jij spreekt van slui 4 terwijl het slui moet zijn ... :?

[ Voor 13% gewijzigd door passer op 10-06-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:01
spelbreker schreef op Sunday 10 June 2018 @ 11:55:
Dan mag je een nieuw topic aanmaken. Nergens voor nodig om een topic van zowat een jaar oud te kapen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.