Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Inventor 2015 verticale toolbars

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:29
Hoi allemaal,

sinds kort weer terug op inventor. Leuk en aardig en het tekenen is ook allemaal geen probleem, echter kan ik 1 ding niet vinden. Zowel AutoCAD, Inventor als Solidworks kennen verplaatsbare quick acces toolbars (of ze zo heten, weet ik niet, maar dit omschrijft wel aardig de functie). In plaats van een menutje in te moeten om een extrude te pakken of een lijn te trekken, kan je, bij SW en Inventor, een verticale toolbar plaatsen, bijvoorbeeld van drawing, extruding of sheet metal. Ik weet zeker dat Inventor het kan, want ik heb het in het verleden ook gebruikt. Echter, ik kan niet vinden waar ik ze aan kan zetten. Wel de ribbons, maar daarmee moet ik nog steeds een menu in. En dát wil ik niet. Nou weet ik dat ik in het verleden ook uren aan het zoeken ben geweest en uiteindelijk met hulp van een collega e.e.a. kunnen instellen. Echter, nu geen collega die Inventor dusdanig heeft geconfigureerd.

Voorbeeldje van wat ik bedoel, links, echter uit SolidWorks, alwaar het onder customize zit:
Afbeeldingslocatie: http://image.thefabricator.com/a/3-d-cad-producing-a-2-d-flat-layout-from-3-d-data-sheet-metal.jpg

Iemand die weet waar ik dit ook alweer kan vinden?
Bij voorbaat dank! :)

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:29
Omdat ik alsnog de verkeerde heb aangeklikt. 8)7 8)7