Wijziging User Review - [AndresLohle] [Cassius]

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zie laatste review in gallery: Cassius van advertentie V&A aangeboden: Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD .

Ik ga niet meer met user in overleg, dat moge uit https://gathering.tweaker..._discussion/3672457/45661 blijken (voor admins inzichtelijk) na zijn verzoek "om met rust gelaten te worden" nadat ik vraagtekens had geplaatst bij zijn advertentie en manier van communiceren.

1. Ik had een overeenkomst met verkoper, tot het punt dat hij mijn telefoonnummer ontvangen had voor verificatie en overmaken geldbedrag.
2. Verkoper heeft ineens de kaart verkocht, ondanks dat hij aangaf dat hij hem ging reserveren en geen haast had.
3. Bij wijzen op bovenstaande twee feiten word ik "jochie" genoemd en zegt hij tot tweemaal toe dat hij een nieuwe echte blije koper heeft gevonden, tot twee keer toe bestaat er echter geen review.

Onder de streep heeft er geen transactie plaatsgevonden en daarbij is een review niet gewenst, al helemaal niet door iemand die aan zijn kant een deal in wording verbreekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 29-09-2017 08:12 ]

De meeste mensen deugen!

Beste antwoord (via Cassius op 29-09-2017 20:38)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan een mod deze "vraag" omzetten in een "discussie"? Zou hem wel graag behandeld zien, vind het een vlek op een anderzijds hard-voor-gewerkt V&A profiel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Done

Dit topic is gesloten.