Hallo tweakers
Ik probeer een backup te maken van mijn Windows 10 64bit pro en alle mappen.
dat doe ik in windows zelf bij de instellingen en backup en dan geavanceerde instellingen -> onderaan backup van systeemkopie (plaatje 3)
Normaal gaat dit prima maar sinds enkele weken gaat dit fout.
Ik heb de backup instellingen verwijderd en ben opnieuw begonnen.
Nu het volgende;
Ik selecteer in de windows backup optie de E: schijf (zie plaatje 1 voor de schijf indeling) en ik krijg de melding zoals op plaatje 2 laat zien.
Ik heb op de E: schijf zoals je ziet geen windows staan, en ook niet een verborgen partitie.
De ander schijf, is zoals u ziet, te klein.
Wat is er aan de hand, ik kan veel vinden dat het terugzetten niet lukt, maar niets over deze fout.
Plaatje 1
Plaatje 2

Plaatje 3

Ik heb alles op virussen gescand en de hdd op verborgen partities gecheckt. Ik zou niet weten wat er aan de hand is.
Of zie ik iets over het hoofd?
Ik probeer een backup te maken van mijn Windows 10 64bit pro en alle mappen.
dat doe ik in windows zelf bij de instellingen en backup en dan geavanceerde instellingen -> onderaan backup van systeemkopie (plaatje 3)
Normaal gaat dit prima maar sinds enkele weken gaat dit fout.
Ik heb de backup instellingen verwijderd en ben opnieuw begonnen.
Nu het volgende;
Ik selecteer in de windows backup optie de E: schijf (zie plaatje 1 voor de schijf indeling) en ik krijg de melding zoals op plaatje 2 laat zien.
Ik heb op de E: schijf zoals je ziet geen windows staan, en ook niet een verborgen partitie.
De ander schijf, is zoals u ziet, te klein.
Wat is er aan de hand, ik kan veel vinden dat het terugzetten niet lukt, maar niets over deze fout.
Plaatje 1

Plaatje 2

Plaatje 3

Ik heb alles op virussen gescand en de hdd op verborgen partities gecheckt. Ik zou niet weten wat er aan de hand is.
Of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 11-09-2017 14:40 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd