Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningKay
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-09-2019
Hoi allemaal,

Ik wilde graag een iPad gaan halen maar ik weet niet precies welke goed zal zijn voor mijn budget. 100-170 euro tussen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Dat wordt dus een 2ehandsje. De beste die je kan krijgen voor je budget?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
https://tweakers.net/aanbod/

https://tweakers.net/pricewatch/

Zoek er eerst eens een paar uit binnen dat budget, bekijk de verschillen, denk na over wat je ermee wilt doen. Wanneer je die info hebt en het dan om een bepaalde reden nog niet weet.. Post dan al die informatie in je openingspost.
De 1 wilt een groot scherm en minder opslag, de ander wilt een kleiner scherm maar weer meer opslag, de ander wilt alleen WiFi, weer een ander wilt 3G/4G erop.. Wat jij wilt, weet helaas niemand :P

[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 11-09-2017 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
KoningKay schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:53:
Hoi allemaal,

Ik wilde graag een iPad gaan halen maar ik weet niet precies welke goed zal zijn voor mijn budget. 100-170 euro tussen in.
Marktplaats.nl En voor zo een krap budget ga je denk ik niks vinden, sowiezo zou ik niet lager dan een iPad air 1 kiezen omdat de oudere modellen echt heel veel software ondersteuning missen en gaan missen, en je daardoor de komende 2/3 jaar nog amper lekker zal kunnen werken met de iPad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:44
Zonder reclame te willen maken voor welke winkel dan ook, kijk eens op de website van Leapp. Goedkoopste refurbished iPad van nét binnen je budget. Voordeel van Leapp is de garantie van twee jaar (vlgs mij één jaar op de accu).

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningKay
Dus een iPad mini raad je mij niet aan?
Jeffrey88 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:58:
[...]

Marktplaats.nl En voor zo een krap budget ga je denk ik niks vinden, sowiezo zou ik niet lager dan een iPad air 1 kiezen omdat de oudere modellen echt heel veel software ondersteuning missen en gaan missen, en je daardoor de komende 2/3 jaar nog amper lekker zal kunnen werken met de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Dat ligt toch vooral aan wat jij fijn vindt? Loop een keer de mediamarkt binnen, en speel met zowel normaal als met een mini. Ik heb een mini, want ik neem hem vaak mee. Voor thuis lijkt een grote mij handiger.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningKay
Ik wilde namelijk een iPad mini 1 halen, heb er 1 gevonden op Marktplaats voor 100 euro. (https://link.marktplaats.nl/m1202412552) of (https://link.marktplaats.nl/m1202179368)

Daarom vroeg ik om tip of dit wel een goeie is. Ik wil het ook meenemen naar me kantoor etc.
Nat-Water schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:02:
Dat ligt toch vooral aan wat jij fijn vindt? Loop een keer de mediamarkt binnen, en speel met zowel normaal als met een mini. Ik heb een mini, want ik neem hem vaak mee. Voor thuis lijkt een grote mij handiger.

[ Voor 3% gewijzigd door KoningKay op 11-09-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
De 1e mini is niet echt geweldig - zeker het scherm is maar mwah. Ik zou eerder voor de 2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningKay
die is ietjes duurder haha, maar ik zal dan voor de 2 gaan.
Nat-Water schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:06:
De 1e mini is niet echt geweldig - zeker het scherm is maar mwah. Ik zou eerder voor de 2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zou al die oudere iPads mooi links laten liggen.
Daar ga je niet fijn meer op werken.
Koop dan zo'n Samsung TAB voor zo'n €200, dan heb je iets wat lekker snel loopt.
Voor een iPad zou ik echt een wat nieuwer exemplaar uitzoeken, en die kosten nu eenmaal wat meer.
Een iPad is wel mooier dan zo'n Samsung, maar als je ieder keer 20 seconden moet wachten voordat een website geladen is, dan word je er vast niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningKay
Het is puur voor me broertje, die speelt Pokemon GO en kijkt film op youtube app. Dus inprincipe zou dat dan geen probleem zijn. Hij houdt niet echt van Samsung.
sssensss schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:15:
Ik zou al die oudere iPads mooi links laten liggen.
Daar ga je niet fijn meer op werken.
Koop dan zo'n Samsung TAB voor zo'n €200, dan heb je iets wat lekker snel loopt.
Voor een iPad zou ik echt een wat nieuwer exemplaar uitzoeken, en die kosten nu eenmaal wat meer.
Een iPad is wel mooier dan zo'n Samsung, maar als je ieder keer 20 seconden moet wachten voordat een website geladen is, dan word je er vast niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Gebruik je hier 'ipad' als woord voor 'tablet', of bedoel je dat je expliciet een ipad zoekt?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet je nooit bij sommige.. ;)
EnnaN schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:22:
gebruik je hier 'ipad' als woord voor 'tablet', of bedoel je dat je expliciet een ipad zoekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:23:
dat weet je nooit bij sommige.. ;)
[...]
Nee, daarom vraag ik het ook :D

(het was dus een serieuze vraag aan @KoningKay )

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

De "normale" i-Pad 2 zou ik écht links laten liggen in ieder geval. De laatste IOS versie welke daar op draait is 9.3.5 en daarmee wordt 't 't ding zo traag als.... IOS 8 was eigenlijk de laatste versie waarmee 't ding een beetje normaal te gebruiken was.

Ik heb hier zo'n iPad 2 nog liggen maar gebruik 'm eigenlijk alleen nog maar als veredelde afstandbediening voor van alles en nog wat.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
KoningKay schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:04:
Ik wilde namelijk een iPad mini 1 halen, heb er 1 gevonden op Marktplaats voor 100 euro. (https://link.marktplaats.nl/m1202412552) of (https://link.marktplaats.nl/m1202179368)

Daarom vroeg ik om tip of dit wel een goeie is. Ik wil het ook meenemen naar me kantoor etc.
[...]
Ik heb al enkele jaren de iPad Mini 1 in gebruik (eigenlijk puur voor zakelijke e-mails, het is dan ook een prul van het bedrijf).
  • Scherm is niet nice
  • ipad is zeer traag sinds een bepaalde ios versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
KoningKay schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:56:
Dus een iPad mini raad je mij niet aan?
[...]
Als je graag een mini wil koop dan op zijn allerminst een mini 2 die haast net zo goed als de air 1 is ´-)

De mini 1 is echt niet fijn om nu nog iets mee te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jeffrey88 op 11-09-2017 15:27 ]

Pagina: 1