Toon posts:

Thrustmaster T300rs instelling problemen!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo allemaal,
Mijn zoontje heeft een Thrustmaster T300rs voor F1 2016 op zijn PS4. Nadat hij het stuur heeft ingesteld met customise controls en klaar is met spelen sluit hij het spel af met Quit to main menu en zet hij de PS4 in rustmodus. Als hij daarna weer wil spelen en de PS4 weer opstart, calibreert het stuur (dit is normaal). Kijk je dan weer in de settings (customise controls), dan staan de ingegeven waardes nog waarop hij ze had ingesteld. Nu start hij weer een quick race op maar het stuur reageerd dan niet meer op zijn ingestelde waardes, tevens geen feedback in het stuur!!!! Waardes gereset naar factory stand en weer opnieuw ingesteld, geen verandering! Als PS4 uit staat en de stekkers van het stuur er uit zijn kan ik hem opnieuw aansluiten. Dan weer opstarten en opnieuw instellen, hierna werkt alles weer. Zetten we hem weer in rustmodus om later weer te spelen dan staan de instellingen dus goed maar stuur werkt hier dan niet meer op??? Hij onthoud geen instellingen, wel volgens het display maar stuur heeft dan geen force feedback enz...

Iemand enig ervaring met dit stuur? Hoe moeten wij de instellingen bewaren zodat bij opstart we gewoon kunnen spellen met onze ingestelde settings?

Groetjes Niels

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...