Inderdaad, weg met die lichtshow meuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 19:43
Hij gaat hier net wat te ver (als in, de rig werkt na het verven niet meer) maar idee en uitgangspunt zijn goed. Zwart koelt ook stukken beter.

Al die reclame-opdruk, daar zou ik dit Black 2.0 goedje inderdaad graag voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It happens to the best of us . . . 8) ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 07:13

l3p

www.^.nl

Wat een onzin video zeg .. bestel dan gewoon zwarte onderdelen of zet je RGB uit.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ziet er ook niet echt uit als een verf die mooi afwerkt, met een verfspuit misschien, maar met die kwast en roller is het nogal kliederwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verdient die gast zoveel geld met z'n YouTube zut, dan nog maakt ie zo'n simpel flutkast.

Doe dan wat moeite en je kan makkelijk een RGB-loos systeem in elkaar zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

RGB Everything!!! RGB is echt de beste uitvinding sinds gesneden brood, echt zonde wat die gast doet. O-)

Maar serieus, alles onderkliederen met verf. Ja het kan, zou niet de eerste keer zijn dat ik 't heb gedaan, maar het wordt er in de meeste gevallen niet mooier op, en om nou te zeggen dat het een extra laag meuk beter koelt... denk 't niet.

Als je geen RGB wilt, dan koop je het toch niet? Ik ga toch ook niet naar de winkel, koop iets dat ik totaal niet lekker vindt, en ga vervolgens klagen dat m'n avondeten niet te vreten is.

Als mensen RGB leuk vinden, laat ze dan lekker. Mits subtiel genoeg kan ik 't wel waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
SinergyX schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:44:
Verdient die gast zoveel geld met z'n YouTube zut, dan nog maakt ie zo'n simpel flutkast.

Doe dan wat moeite en je kan makkelijk een RGB-loos systeem in elkaar zetten.
Dat is uiteraard geheel de insteek niet van deze video... Linus doet bijna alles met een hele dikke knipoog. Het is dan niet eens zozeer een RGB-loos systeem maken, maar een totale 'black out' van de kast. Het is geheel bedoelt als humor, totaal geen serieuze poging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hij gebruikt dan ook de aller aller zwartste verf, van dat speciale spul.

Ik geloof trouwens niet dat een zwart koelblok beter koelt, dat helpt toch alleen bij stralingswarmte en niet bij geleidingswarmte? Als het al zou werken zou het materiaal helemaal zwart moeten zijn en niet alleen een zwart laagje hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Digital-DNA op 11-09-2017 18:23 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 19:43
Digital-DNA schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:22:
Hij gebruikt dan ook de aller aller zwartste verf, van dat speciale spul.

Ik geloof trouwens niet dat een zwart koelblok beter koelt
Een veelgehoord misverstand. De stralingswet van Kirchhoff geldt hier gewoon, d.w.z. een mat zwart laagje, en dus zeker dat Black 2.0 spul, is beslist een garantie voor betere emissie van warmte (infrarood) van het voorwerp naar buiten toe. Veel beter dan glimmend koper of staal. Dat is ook waarom alles op die boards tegenwoordig 'carbon' heet en lijkt. Mat zwart is de beste emitter;
https://books.google.nl/b...ermal%20radiation&f=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

jubeth schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:40:
[...]

Een veelgehoord misverstand. De stralingswet van Kirchhoff geldt hier gewoon, d.w.z. een mat zwart laagje, en dus zeker dat Black 2.0 spul, is beslist een garantie voor betere emissie van warmte (infrarood) van het voorwerp naar buiten toe. Veel beter dan glimmend koper of staal.
Zwart straalt weliswaar meer warmte af, maar de verf zelf zou (ongeachte de kleur) wel een isolerende werking kunnen hebben.

Bij heatsinks word bijv geen verf gebruikt, maar geanodiseerd aluminium/koper.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

l3p schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:40:
Wat een onzin video zeg .. bestel dan gewoon zwarte onderdelen of zet je RGB uit.
Hij maakt al voornamelijk waardeloze video's, maar deze gaat naar zijn eigen waardeloze top 10 video's.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hukkel80 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:19:
Hij maakt al voornamelijk waardeloze video's, maar deze gaat naar zijn eigen waardeloze top 10 video's.
De kwaliteit van z'n items is de laatste maanden wel erg steil naar beneden gegaan. Jammer . . . :{ :{
Pagina: 1