Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Chrome crasht constant

Pagina: 1
Acties:

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:38
Sinds een week crasht mijn Chrome om de haverklap (zeker een keer per tien minuten). Er staat dan bovenaan 'Chrome reageert niet', kan ik ~20 seconden wachten en kan ik weer aan het werk.

Ik heb geprobeerd Chrome opnieuw te installeren, al mijn extensies uit te schakelen dan wel verwijderen en flash uitgeschakeld. Ik vind het gruwelijk vervelend, en hoop dat jullie een oplossing hebben!

Dit gebeurt overigens alleen op mijn werklaptop, thuis heb ik met exact zelfde Chrome setup (zelfde extensies) geen problemen. Heeft iemand een oplossing voor mij?

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Je zult wat meer informatie moeten geven dan dit.

- Wat deed je op Chrome
- Stond er meer open dan alleen Chrome
- Ben je ingelogd in Chrome

Mogelijk je PC setup, Chrome is een RAM eter en als je maar 2GB RAM hebt en 6 tabs open hebt staan, dan is het vaak al logisch dat je Chrome ermee stopt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit gebeurt overigens alleen op mijn werklaptop
Werk als in, beheerd door het bedrijf of beheerd door jezelf?

Indien beheerd door bedrijf, gewoon contact zoeken met je call desk...die worden ervoor betaald indien zelf, geef eens wat meer informatie mbt antivirusscanning, geheugentests...

• acidd91
Dank voor de antwoorden.

- Staat meer open dan Chrome, maar ook als Chrome alleen open staat doet zich het probleem voor.
- Heb Chrome al opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem.
- Ik ben inderdaad ingelogd in Chrome
- PC setup is niet het probleem, 32gb RAM + i7-6820HQ
- PC wordt beheerd door mezelf

• erwin26
Mooi al veel zaken uitgesloten :)

Als je keer uitlogt uit Chrome en dan probeert?

Het kan ook nog zijn dat er iets op jouw PC draait wat Chrome tegenhoud van het goed functioneren van. Speelt het al lang?

• acidd91
erwin26 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:01:
Mooi al veel zaken uitgesloten :)

Als je keer uitlogt uit Chrome en dan probeert?

Het kan ook nog zijn dat er iets op jouw PC draait wat Chrome tegenhoud van het goed functioneren van. Speelt het al lang?
Uitloggen en inloggen al geprobeerd, dat gebeurt ook sowieso als je chrome deinstalleert, toch?

Speelt ongeveer een week. Geen andere software geïnstalleerd in de tussentijd voor zover ik weet.

• erwin26
Ja klopt, maar ik wist niet zeker of je meteen inlogde in je Chrome.

Draai je op versie 61.0.3163? (Denk het wel aangezien je nieuwe installatie hebt gedaan)
Wat je kan proberen is om Chrome beta te draaien. Mocht het probleem nu zich niet voordoen in de beta, dan kan het mogelijk de chrome versie zijn. Anders ben ik ook einde raad.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Na verwijderen Chrome ook:

%appdata%\Google\Chrome

en:
C:\users\%username%\AppData\Local\Google\Chrome

even leeggooien.

• acidd91
erwin26 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:06:
Ja klopt, maar ik wist niet zeker of je meteen inlogde in je Chrome.

Draai je op versie 61.0.3163? (Denk het wel aangezien je nieuwe installatie hebt gedaan)
Wat je kan proberen is om Chrome beta te draaien. Mocht het probleem nu zich niet voordoen in de beta, dan kan het mogelijk de chrome versie zijn. Anders ben ik ook einde raad.
Chrome beta gaat volgens mij wel goed, althans, tot nu toe :) Thanks!

• supermike
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 14:08
Hoi.
Ik heb hetzelfde probleem, sinds enkele dagen op met Chrome op windows 10.
Zal ook de beta versie eens uitproberen.

• rosemeyer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 02:52
Ik ondervond sinds een tweetal weken exact dezelfde problemen als de draadstarter. Internetconnectie optimaal (ethernet), i5 5200u - 8gb ram. Zelfs problemen met 1 geopende tab. Ben geen superkenner dus begreep er in eerste instantie niks van. Onder taakbeheer/prestaties zag ik geen rare dingen. Dan heb ik cache leeggemaakt en m’n extensies onder de loep genomen: pauzeren/verwijderen of alternatief toevoegen. Een nieuwe extensie gaf plots een verouderde browserversie aan. Ik dacht dat Chrome steeds automatisch en direct werd geüpdatet? Daarna heb ik gecontroleerd of er toch geen nieuwe update was en inderdaad… Nu draai ik dus 61.0.3163.91 en alles werkt weer stabiel, vloeiend en snel.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook al een week ofzo, ik wilde vanochtend firefox weer installeren, het grootste probleem heb ik dat mijn pc soms heel traag wordt en dan kijk ik in het taakbeheer en staan er soms wel 8 instanties van chrome open terwijl ik chrome afgesloten heb. Ook geeft hij gedonder met de citrix van mijn werk, ik kan geen kopieerfunctie meer annuleren, dan hangt ook alles.

Ik ga de beta ook installeren, bedankt voor de tip.

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 17:52
Toevallig een Intel AC-3160 Wireless Card aan boord? Heb hetzelfde probleem gehad en kunnen oplossen door de drivers te verwijderen in apparaatbeheer en degene te laten installeren uit Windows Update.

Verwijderd

GianniDPC schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:10:
Toevallig een Intel AC-3160 Wireless Card aan boord? Heb hetzelfde probleem gehad en kunnen oplossen door de drivers te verwijderen in apparaatbeheer en degene te laten installeren uit Windows Update.
Ik niet in iedergeval. Kon net de normale chrome niet eens verwijderen omdat hij weer openstond terwijl hij al gesloten was, maar hij is nu weg en met de beta is alles weer normaal.

Zit ik me daar weken aan te ergeren en zie ik per toeval dit, scheelt weer wat ergernisjes.
Pagina: 1