Aankoopadvies microfoon max. €150

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 12:47
Ik zoek een goede microfoon voor max. 150 euro. Indien het geen USB is in de prijs graag ook een paneel waar ik hem op kan aansluiten geven

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zelf heb ik de Devine PRO-USB1, maar deze heeft heel veel ruis. Ik had al wel de audio technica AT2020 gezien.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 20:50
Zang? Spraak? Omgevingsgeluid? Mono? Stereo? Bedraad? Draadloos? Handmicrofoon? Lavelier?

"Heel veel ruis", dat lijkt me niet standaard, hoe / waar gebruik je de microfoon nu?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Paul schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:45:
Zang? Spraak? Omgevingsgeluid? Mono? Stereo? Bedraad? Draadloos? Handmicrofoon? Lavelier?

"Heel veel ruis", dat lijkt me niet standaard, hoe / waar gebruik je de microfoon nu?
De microfoon wil ik gebruiken voor Skype en videos opnemen.

Overigens is dat ruis omdat hij veel achtergrond opneemt. Dit weet ik omdat meerdere mensen met deze microfoon dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 20:50
Voor Skype kun je dan het beste een noise canceling microfoon nemen, deze vind je vooral in headsets.

Over wat voor video's hebben we het? Ga je met een camera de straat op mensen interviewen? Doe je iets waar je tekst bij inspreekt? Ben je zelf in beeld tijdens het spreken?

De beste manier om achtergrondgeluid te minimaliseren (op actieve noise canceling na) is de afstand tussen de bron (je mond) en de microfoon zo klein mogelijk te maken.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Paul schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:05:
Voor Skype kun je dan het beste een noise canceling microfoon nemen, deze vind je vooral in headsets.

Over wat voor video's hebben we het? Ga je met een camera de straat op mensen interviewen? Doe je iets waar je tekst bij inspreekt? Ben je zelf in beeld tijdens het spreken?

De beste manier om achtergrondgeluid te minimaliseren (op actieve noise canceling na) is de afstand tussen de bron (je mond) en de microfoon zo klein mogelijk te maken.
Gaming videos met name.