Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Topicstarter
Jerry Pournelle, Science Fiction schrijver, wetenschapper, columnist, thuiscomputer reviewer van het eerste uur is niet meer.
Van al zijn verhalen in de toenmalige Byte tot aan zijn huidige gedachtenspinsels, ik zal ze gaan missen.
https://www.jerrypournelle.com/chaosmanor/passings/

citaat:
I’m afraid that Jerry passed away.
We had a great time at DragonCon.
He did not suffer.

(8 Sep 2017 – 3:45pm PDT)

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:20
Ik ken hem voornamelijk vanwege zijn samenwerking met Larry Niven. The Mote in God's Eye is een van mijn favoriete SF boeken, maar ik heb ook erg genoten van Footfall en Heorot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:02

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Inderdaad de samenwerking tussen Pournelle en Niven. Een boek dat ik mij even nu herinner is Inferno, dit was een boek met een knipoog naar La Divina Commedia van Dante. Leuk om te lezen, de hel met de nodige humor als ik dat goed terughaal.

Volgens mij heb ik zijn naam recentelijk nog zien langskomen. Ik voeg het nog wel toe zodra ik het weer weet.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17

Mach

[END]Avengers

Eddye schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:25:
Ik ken hem voornamelijk vanwege zijn samenwerking met Larry Niven. The Mote in God's Eye is een van mijn favoriete SF boeken, maar ik heb ook erg genoten van Footfall en Heorot.
Inderdaad. Best regelmatig herlezen die boeken.

DUGG